KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 28 Februari 2010

catatan mengarut (sila skip tajuk ini)

haha.. tengah berusaha utk tidak mulakan catitan dengan hurmm..

dia (yg aku suka) merupakan salah seorang daripada rakan rangkaian sosial (cth: fb, fs, ms, hi5, ringo, tagged dll) aku.. mungkin Allah memakbulkan doa aku, dia kini semakin jauh dari aku (aku doa, kalau dia bukan utk aku, jauhkan la hati2 kami..) maka, hubungan kami dah x rapat seperti dulu. maka, tahulah aku, dia bukan utk aku.

dasar rangkaian sosial, ko boleh nampak kalau kawan ko online. so, aku nampak la dia online.. hati aku nak sangat tegur dia. tapi, berdasarkan pengalaman lalu, dia xkan tegur aku pun. malah dia xpernah pun respon pada sebarang shout out aku. kenapa? tah? mungkin aku xcukup baik pun menjadi kawan dia? aku xtau.

aku ni dah la suka nak berborak dgn dia. kalau ada peluang, mesti nak tegur dia.. tapi nampak gayanya, dia x mcm tu. bukan terhad pada dia je. aku suka borak dengan semua kawan aku. bezanya, kawan lain melayan kalau ajak sembang, tapi dia x.

hati aku rusuh.. ye la.. x best oo.. kita nk sembang dengan dia, tapi dia x sudi. sudahnya, aku ambil tindakan sendiri..

aku buang dia dari segala senarai rangkaian sosial aku. SEMUA. aku xnak dah dia ada dalam rangkaian aku. jadi, kalau dia online, aku xkan nampak. aku xkan susah hati kalau dia buat xnampak yg aku wujud.

sedih? mesti la.. tapi, ni adalah salah satu proses biasa. kejap je kot. maybe seminggu? hehe.. lama2 aku akan biasa kehilangan dia. macam yg aku kata, mungkin ini adalah jawapan dari Allah terhadap doa aku sendiri. dan aku percaya, itu yang terbaik.

awak, saya buang awak dari senarai kawan saya, bukan sebab saya x hargai awak.. siyes saya hargai awak. tapi rasanya, tu je cara supaya saya x mengganggu hidup awak lagi. mana tau, sampai masa, saya yang add awk balik ke kan?

6 ulasan:

  1. Relationship is complicated thing. Online relationship is much more complicated!

    BalasPadam
  2. actually, kami bukan online relationship tp u r rite... relationship is very complicated

    BalasPadam
  3. mai,chaiyuk chaiyuk!
    xpe,org sombong slalu rugi.

    BalasPadam
  4. su: tq.. tq.. tah2 aku yg sombong x? hurmm..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama