KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 22 Februari 2010

2 hati 1 jiwa (jangan kecewa membacanya)

hehe.. selalu kan tengok citer kat tv.. yang watak selalu bercakap dengan diri sendiri. kalau cerita omputih, biasanya 2 side.. satu evil (baju merah, pegang garfu giant) satu angle (baju putih ada sayap dan halo)

tapi, kan, pernah x hati korang bercakap sesama sendiri mcm tu? xsemestinya masa nk buat jahat (angle n evil) je.. tapi dalam apa2 perkara la..

aku selalu.. siyes.. selalu sangat..

hati aku yg 1 bahagian kata, " jangan la dia telefon.. kalau dia telefon karang, mesti aku cair.. padahal aku dah nekad xnak kawan dia"

yang 1 bahagian lagi lak, " nape dia x call aku ek? dia x rindu aku ke? aku je ke yg beria rindu dia? aish..."

atau...

"nyampah la aku kat dia tu.. berlagak.. mentang2 tere..."
dan satu bahagian lagi berkata, " mcm best la kawan dengan dia tu.. pekata aku try ajak dia.."

siyes... hati aku xsehati dengan sebahagian hati lagi.. inikah dia 2 hati 1 jiwa? hahahaha...

p/s: cuba teka mood aku sekarang? =)

3 ulasan:

  1. Err..ini kes tak tetap pendirian namanya :D

    BalasPadam
  2. anif: hehe.. pandai.. tapi nanti nampak sangat.. kita twist sikit

    firol: hehe.. hati yg 1 ni mmg bingai sikit.. tgk tulisan pon leh tau

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama