KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 16 Februari 2010

di persimpangan dilema.. apa yang korang akan buat?


pernah x korang nak kan sesuatu tapi xleh dapat? nak sangat benda tu.. tapi tau, kalau korang dapat, lebih banyak konflik daripada xdapat.. tp mmg nk sangat...

misalnya, korang nak sangat belajar kt oversea.. peluang ada.. tinggal nk apply.. tapi kalau korang gi, xde sape nak jaga mak ayah korang.. dah la dorang dah tua..

or..

korang dipinang oleh keturunan diRaja.. mmg nak sangat... tapi nanti banyak la plak masalah.. korang nak adapt dengan adat.. korang dah xleh bersosial seperti biasa...

or..

macam kisah romeo n juliet.. juliet nak sangat kat romeo.. maklumlah kekasih hati.. tapi, kalau dia ikut kepala hotak dia tu, cane dia nk berhadapan dengan famili masing2 yang bermusuhan?

so, kalau korang dalam dilema yang begitu, apa tindakan korang? korang akan kejar impian korang, atau korang sanggup lepaskan je?

p/s: segala dilema di atas tiada kaitan dengan aku ok? sekadar contoh.. tapi jawapan boleh dijawab berdasarkan situasi.. aku ada masalah yang lebih kurang gitu.. tapi lain.. so, jawapan korang memang akan membantu aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama