KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 7 Februari 2010

Canon A710 IS - part 1

huhu.. kali ni aku nk tunjuk gmbr2 yg aku tangkap dan aku rasa gambar itu adalah cun.. tp, dah aku yg tgkp, jgn la harap ada muka aku ye..

gambar2 ni aku tangkap guna kamera panitia aku.. canon A710 IS... mahal kamera ni.. tp mmg berbaloi2 dengan hasilnya.. kalau aku mampu, mmg nak sambar gak la 1 kamera yg mahal sikit.


ini adalah gambar donat yang dibawa oleh seorang anak murid aku.. dia beli kat bakeri.. sakan.. makan donat besar sampai 2...



gambar ni ditangkap masa kami buat kursus coklat dgn toke coklat en. Yola. ni adalah gambar coklat cengkerang sebelum diisi dengan inti (filling).. licin je kan dia buat? ni namanya pro..



ni coklat cengkerang yang diisi dengan filling dia.. cuba teka apa inti coklat ni? haha.. durian ok.. durian.. sedap.. tp ni acuan yg lain la..




ok.. kedua2 ni adalah gambar coklat handmade (hasil akhir).. coklat cengkerang inti durian.. aku xsure sape yg buat.. budak atau en. yola.. tapi mmg sedap oo.... harga pon mahal kitorang jual.. RM5/3 biji. tapi sedap punya pasal, laku gak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama