KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 11 Februari 2010

kaunter pertanyaan kini dibuka!

(sori.. gambar pinjam jek..)


x lama lagi cuti... mak kata balik kampung ari ahad.. balik ke sini balik ari selasa. hurmm.. aku bukn jenis on9 kat kampung (ok.. aku pakai streamyx n atok aku xlanggan streamyx kat kampung.)

so, aku rasa, sepanjang aku xleh nak memblog, aku akan adakan sesi bertemu pelanggan (yoyo jek..siyes mcm bdn kerajaan kat putrajaya).

so, dalam masa sesi bertemu pelanggan nih, korang leh tanya apa jek korang nak.. gunakan ruangan komen untuk bertanya. sila letak nama pada tiap soalan. even kalau korang xde akaun google or blogger.com pon korang leh tulis nama.

nak tanya soalan apa? tanya je la pape yang patut, contohnya:
1- apa itu tepung protein tinggi?
2- apa warna kereta ko?
3- ko boleh makan nasik berapa pinggan?

insyaAllah, selagi soalan itu tidak memalukan, aku akan jawab... err.. jangan tanya yang susah2 ye.. aku bukan la bijak sangat pon

huhu... tanya la banyak2 eh? tanya tau... soalan senang.. soalan kanak2 pon aku layan

7 ulasan:

  1. 3 + 5 berapa?

    soalan jugak kan?

    BalasPadam
  2. firol: jawapannya 8.. tq kerana bertanya.. =)

    BalasPadam
  3. terima kasih cikgu.. sifir 8 xnak tanya?

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum...
    1. Ko cikgu MPV ngajar kat
    sekolah mana?

    2. Ko orang Batu Pahat ke?

    BalasPadam
  5. waalaikumsalam..

    1- MPV pemprosesan makanan.. ajar kat kl..

    2- x la.. lahir kl, tinggal ampang selangor.. mak yg asal batu pahat.. ni kira balik kampung jumpa atuk nenek la ni..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama