KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 23 Februari 2010

tak tahu yang mana 1?

ok.. ini bukan lagu juliana banos ok? ni masalah aku.. siyes.. bukan la rumaizah namanya kalau x confuse dalam membuat keputusan.. so, arini aku perlukan bantuan anda semua untuk buat keputusan...

ada 2 program yang aku rasa best sangat.. n aku memang dah dipelawa untuk menyertai aktiviti ini.. program2 tu ialah:

1) kawan aku nak buat dokumentari @ videoklip berkaitan dengan tema 1 malaysia.. dia nak mendekati rakyat malaysia.. melihat penyatuan kita semua melalui makanan kita.. hurmm..paham x? ye la.. kita semua kan makan pe je tanpa kira kaum.. nasi lemak, roti canai.. tosei.. nasi ayam.. yong tau fu.. bla..bla.. bla..

so, dia n kwn2 dia nak buat bagpack trip naik keretapi senandung malam ke tumpat.. dia nak rakam ragam penumpang dan kantin dalam keretapi.. kiranya nak bermalam dalam tren la ni..

2) program motivasi.. sedikit islamik.. program CASIC. ni kira program susulan la.. program yg 1st aku dah gi dah.. memang praktikal.. memang best.. cuma 1 je la.. yg pergi tu, kebanyakannya budak2 uia.. budak2 PMI... aku je x.. huhu

tapi siyes bagus sebab program ni mengajar kita bagaimana nak mengaitkan kehidupan kita dengan surah al fatihah.. aku mmg nak gi lagi..

tapi kan...

kedua2 program ni mengambil tarikh yang sama untuk berlangsung. so, korang rasa, aktiviti mana yg lebih PATUT aku join? huhu..

1 aku mmg minat.. giler minat.. bila lagi aku nak try travelling naik tren kan? tapi aku kena bermalam dalam tren n may cost me about RM100 or lebih..
1 lagi pon aku minat gak.. n aku tau program tu mmg bagi benefit.. n it will cost me aorund RM40 x termasuk minyak n tol..

mana PATUT aku gi? tolong aku eh?

4 ulasan:

  1. kalo ikut pendpt aku, program tren tu mcm lg best.. tp kan, daripada cara penceritaan post ni, aku rasa ko berat kpd program islamik tu..

    BalasPadam
  2. sally: tq.. tu la.. ko tau la betapa aku ni jenis malas nk merayap.. ni la baru nak berkecimpung dalam bidang rayap2 ni..

    aku xyah dah attend program yg ke2 tu..

    skrg ni, aku nk cari kawan untuk teman aku naik tren.. sape nk ikut? (payah jadi gadis pemalu nih..)

    BalasPadam
  3. yang kedua pilihan terbaik...

    kalau ikut pikiran arah satu lagi..kalau dah pergi yang dua try lak yg satu....

    Musafir kan banyak hikmahnya ada kebaikan..

    pikir sebelum bertindak

    BalasPadam
  4. firol: tq.. fasi dari prog 2 kata xyah gi pon xpe.. pengisian sama.. berminat nk join?

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama