KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 4 Februari 2010

aku, dia dan luka (siyes ini cerita tentang luka je)

(ini bukan jari aku. tp gmbr ni je aku berani amik. luka lain teruk sgt)


dalam citer my girl tadi, ada babak di mana hero merawat kaki heroin yg luka.. haha.. mmg cair la part tu.. korang mesti pelik, apa yg cairnya? there's nothing romantic about treating a wound..

haha.. caye la.. bila korang dirawat oleh org yg korang suka, mmg cair sesangat.. aku pernah melaluinya..

masa tu, kat kem.. giliran kumpulan kami yang memasak.. n aku mengaku, aku mmg xreti masak. mujur, group aku tu mmg bagus2 orgnye.. lelaki pandai masak belaka. aku xyah wat pape.. tolong pas brg je.. best kan?

kwn aku baru lepas goreng telur dadar. tah cane, aku dgn bengongnya telah memegang telur yg fresh2 dr kuali tu. apa lagi? ko! sentap tgn. aku kibas tgn dgn penuh perasaan. tup! terhantuk kat zink. luka...

dalam gak luka tu.. aku dah blur.. dah la aku ni mmg xleh tgk darah.. aku dah pucat... dalam keadaan kalut tu, dtg la sorang budak dlm group aku.. aku dah lama minat dia.. putih, kurus, tinggi.. x berapa hensem, atlet tenis, lorat, sengal (yg paling penting, dia layan aku dgn sgt baik).. dia dapatkan aku, cuci luka aku, sapu ubat dan pakaikan plaster.

uhuh.. aku bukan la org yg biasa dipegang oleh org yg xsama jantina.. tp sbb dah blur kan? kwn2 pompuan lak tiba2 mana pergi tah.. tiba, si dia yg aku minati pulak yg merawat aku. apa lagi? berbunga2 la hati aku masa tu.. siyes.. darjat dia dalam hati aku naik 8 tingkat serta-merta!

aku siyes terharu tgk dia rawat luka aku. aku rasa aku mmg x pikir pape waktu tu.. kosong.. kalau ada isi pon, penuh dgn dia je.. (chewah!!! jiwang x?) xde la.. aku x ingat pon.. yg pastinya, aku mmg cair la..

parut kat jari aku masih ada lagi. bukti betapa dalamnya luka akibat menghentak jari ke zink.. dia? dah kawin dah.. malah, sebelum kawin, dia dgn hepinya kenalkan aku dgn bakal isterinya (masa tu gf-bf la baru).. huhu.. betapa lelaki menganggap aku sgt comel seperti kanak2 ataupon sama seperti rakan lelaki mereka yg lain..

hurmm.. aku doakan ko hepi sentiasa.. lama xdengar cerita.. dah ada anak dah ke?

2 ulasan:

  1. owhhhhh!!!!!!!!!!!! HURTTTT!!! mengapa perlu ada entry mcm ni? sedih2:(

    BalasPadam
  2. erk? sedih ke? nape? saya tersengih je.. teringat zaman2 beria dulu (mcm la skrg x beria kn?)

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama