KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 5 Februari 2010

huhu.. perasaan seperti rojak..


jujur.. perasaan aku sekarang mmg bercampur baur..mcm rojak ni.. tapi xleh dimakan. kalau boleh, best gak


aku hepi sebab..
aku dah menemui cinta baru!! err... tolong jgn bayangkan aku bercinta ye! x mungkin aku dapat bercinta dlm masa yg singkat. bf pon x sempat jumpa.. tapi.. tu la.. aku dah jumpa org yg aku jatuh excited padanya.. dalam dunia maya ni.. tiap hari aku x sabar nk balik rumah sbb nk online. nak jumpa dia. dgn harapan la kan?(padahal dia xsedar pon aku wujud).. haha.. dapat lak ada org suka jadi mangkin.. aku pon suka la melayan.. hehe.. caye x, aku leh tersenyum masa buat kerja tadi sbb terfikir betapa excitednya aku ni? dah lama x beria seperti kanak2 sekola... seronok lagi rupanya.

aku sedih sebab..
hurmm... org yg aku suka. aku rasa, dia xsuka aku seperti mana aku suka dia.. mmg x boleh pon.. mmg x patot pon.. hurmm..

hurmm... nk solat jap. pastu mkn mi rebus smk pdg tembak (aku tapau semua ok!). sambil tu tgk my girl lagi.

4 ulasan:

  1. ehem... yg hepi tu yg itu ke? jeng jeng jeng;p

    BalasPadam
  2. hohoho...belum tanya kot..try tanya lah

    BalasPadam
  3. sedap ke mi rebus tu smk pdg tembak tu?katne beli tu.ngeee!~

    BalasPadam
  4. cik oryza: ye... yang itu..syytt... senyap2 tau.. hehe..

    firol: hurm.. pompuan ni ada deria yg ke7.. dan deria tu kata, " nope! dia xsuka ko. jgn sekali2 perasan atau berharap. huhu.."

    su: isk.. mi tu order kat kantin je.. suka makan mi rebus gak ke? tp mmg masyuk la mkn semalam

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama