KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 25 Februari 2010

aku, blog dan kamu...

mula2 dulu, aku nak jadikan blog ni sebagai diari aku.. maknanya xyah ramai2 baca pon xpe.. tapi aku nak la beberapa pembaca yg xkenal aku untuk memberi komen.. nasihat bagi setiap hal yg aku tulis.. kalau boleh, jgn la ada kenalan aku yg membaca blog aku.. ye la.. dah nama diari, tempat ngadu, maybe ada cerita pasal dorang.. kang kantoi kang!

tapi, dalam proses belaja nk berblog, aku dapati, yg aku leh buat duit dgn blog ni.. leh letak iklan, org klik n aku dapat duit.. so, aku rasa, ok gak la.. tapi blog ni xleh jadi diari laa.. kena ubah style.. biar semua leh baca..

problemnya 1.. aku kena dapatkan ramai pembaca untuk blog aku agar aku leh dapat banyak klik.. ini menyebabkn aku dah menyebarluaskan blog aku ke merata tempat (dalam lingkungan network aku yg xseberapa ni). dan hasilnya tetap mengecewakan.. haha.. x ramai datang blog aku.. of course, xramai yg klik iklan.. of course, xde la income pon..

aku gi tengok2 blog org, nak gak tau, cane dorang leh dapat ramai follower.. nak gak merasa dapat duit dari nuffnang banyak2.. tapi aku still xdapat idea.. haha.. ye la.. idea n cara serta gaya bahasa semua orang berbeza..

tetapi.. ada orang dah sedarkan aku balik tujuan aku berblog.. nak luahkan pendapat aku.. nak bercerita.. n alhamdulillah.. dari blog ni, aku dah kenal ramai kawan baru yg terdiri dari kalangan blogger.. n dorang pon dah mula meninggalkn komen untuk aku.. benda yg memang aku harapkan..

klik nuffnang dan income? hehe.. slow gak.. tapi xpe la.. bukan aku xde gaji pon tiap bulan..

tapi, yg paling buat aku bersemangat hari ni ialah bila aku ym dengan kak chik petang tadi... ni sedutan perbualan kami..
....
brat2104: yeay.. ada geng!
kchik: tgh bc blog mai ni
kchik: srnk jer
brat2104: waa.. saya tgh sedih pon seronok?
brat2104: apa yg seronok tu?
kchik: sedih ker??????
brat2104: hehe
kchik: td ckp biasa jer
brat2104: tah..
brat2104: saje je..
kchik: bestla
kchik: akak selalu jer senyum sorang2 bc blog mai
brat2104: blog kak dila x gi?
.....

huhu.. kak chik.. saya memang terharu bila dapat tau akak tersenyum masa membaca blog saya.. saya x sangka apa yg saya tulis dapat menggembirakan orang.. sebab pada saya, menggembirakan org, bukan la kepakaran saya.. terima kasih sebab bagitau saya perkara ini..

so, blogger.com.. here i come!! rumaizah dah ada semangat baru! idea.. hurmm.. kena check dulu..

kepada semua yang lain, tanx kerana menyokong! tau benda ni sound cliche.. tapi siyes, aku suka sangat bila ada org mendengar bila aku bercerita.. apatah lagi memberi respon! terima kasih sesangat.

p/s: sori xde gambar.. xtau nak letak gambar apa.. =)

5 ulasan:

  1. Teruskan menulis blog dengan konsisten.. Pasti ada yang membacanya :D

    BalasPadam
  2. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama