KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 22 Februari 2010

kegilaan sementara

korang pernah mengalaminya x? hurm.. contoh, mcm yg dialami oleh para dinosaur (bunuh diri beramai2 kerana gerhana bulan bulan) ataupun sesi histeria beramai2 (terpengaruh.. seronok lak tengok menjerit2) atau.. atau apa lagi ye?

ok.. aku baru jez lepas mengalami kegilaan sementara ini. mungkin disebabkan oleh rama2 dalam taman dalam hati aku yg telah membiak dengan jayanya.. siyes aku kena check populasi rama2 tu minggu ni.

last week, masa balik kampung, xtau la akibat kebosanan atau apa, aku terpikir bagaimana agaknya kalau aku menjadi isteri nombor 2? siyes aku dah bayangkan.. siyes aku rasa aku nk gitau je kat mamat yg aku suka tu yg aku x kisah menjadi isteri nombor 2 dia..

ye la.. secara material, dia mmg mampu, xyah aku risau.. rupa? well, dia mmg dah agak tua la.. nak masuk 40 tapi aku tgk mcm hensem je lagi. walaupun dia agak botak.. masa? haha.. hati aku kata, PJJ (perkahwinan jarak jauh) sangat bagus untuk mengelakkan org bosan dari aku. so, aku rasa semuanya ok..

hampir saja aku capai fon untuk cakap kat dia " jom kawin jom!"

tapi.. kalau aku jadi isteri no 2, mesti aku xdapat nak hanimun kan? ye la.. dia bz orngnye.. dengan keje yg sering memaksa dia our station.. pastu kalau dia ada masa utk hanimun, kan ke lagi baik dia bawa famili no1 dia gi jalan2?

pastu, cane dgn giliran? aku single.. famili yg 1st dah ada anak.. tambah lagi dengan dia out station (1x kuar makan 1minggu at least).. agak2, berapa hari aku dapat dalam 1 bulan?

tu belum cerita pasal keje rumah. aku ni dah la malas gile nk buat keje rumah.. masak pon xpandai. cane aku nk masak makanan kegemaran dia yg sah2 mak aku xreti nak ajar pon? maklumla.. tekak dia jauh beza dengan kami yg giler pedas ni.. tu belum citer keje umah yang lain. mesti aku akan selalu dibandingkan dengan 1st wife dia kan? haii.. payah...

last2, aku amik keputusan, xyah la.. biar la aku tamatkan kegilaan aku ini dengan segera... kegilaan ini mengambil masa 3 hari (lama gak tu baru aku normal).. xpe la.. aku pasrah..

aku caye kat korang semua. so, aku letak la gambar mamat yg aku hampir MINTAK jadi wife no 2 tu kat sini.. ala.. korang bukan kenal pon kalau aku letak gambar..

awak, saya suka awak.. tapi saya memang xlayak jadi 2nd wife awak. huwaaa!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama