KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 4 Februari 2010

ahh!!!! susah hati lagik..

uh.. aku sedang susah hati.. sangat susah hati. rasanya kejap lagi aku kena cari diari untuk luah perasaan aku.. hurmm..

bila susah hati, biasanya aku akan tgk cerita my girl ni.. saje nk tgk seol gong chan. jgn tanya aku berapa kali aku dah ulang tgk cerita ni. aku dah x terbilang. dan cerita ni xpernah gagal buat aku tersenyum. masalahnya 1. cerita ni juga buat aku rasa sedih.. err.. aku mmg emo.. jadi, bila tgk cerita org yg emo2... memendam rasa ni, aku akn turut emo bersama pelakon.

tambahan pula, aku sendiri paham apa rasanya menyukai org dalam diam tanpa org tu sedar. bezanya, pelakon tu bersedih dlm set je.. kat luar dia hepi.. n dia dibayar utk bersedih. aku? makan hati sorang2 la.. sape nk layan ko susah hati rumaizah?

hurmm.. cerita my girl ni, klu dh tgk, mesti xleh stop.. nk sambung punya sampai habis,, td baru cd 5 (aku skip cd 1-4) ada lg 11 episod.. haha.. hampir 12 jam la perasaan aku yg mmg bercelaru ni akn emo.. dimangkin oleh cerita ni..

kan best kalau aku dapat seol gong chan? ada sesapa nk jadi seol gong chan aku x?

p/s: hensem gong chan kan? tp dlm citer lain dia x hensem sgt pon. citer ni je dia mmg gorgeous (wah!! dah lama x guna perkataan gorgeous ini. kali terakhir adalah 1997)...

2 ulasan:

  1. gong ape dh lg satu tu?? sy rase dia lg sweet:)

    BalasPadam
  2. xde gong lain.. kompang je... heheh...

    seo joong woo kot.. dia pon sweet gak.. sangat suka dia juga..sangat.. sangat...aww..aww..awww!!!

    tp gong chan no 1.

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama