KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 18 Februari 2010

xde apa.. sekadar nak mengadu..

uh..uh..kadang2, aku sendiri keliru dengan perasaan aku ni..

aku sangka, aku sedih sebab terpaksa melepaskan orang yg aku suka tapi memang tak tercapai akalku... rupanya, aku risaukan orang lain..

aku rindu kat Madi.. hurmm.. boleh la kata anak ikan aku.. huhu.. aku pun xtau sejak bila dia mendapat tempat yg sangat penting dalam hati aku. well, memang kami sentiasa sms tiap2 hari.. tapi.. beza umur 8 tahun beb! jadi aku xde la feel sangat.

madi ni berumur 20 thn pada 20/11/2009.. huhu.. muda kan? dia anak sulung dari 4 atau 5 beradik.. dia ada SPM je.. budak sekola teknik.. masa dia mula2 beria, aku pon nak tergelak gak. apa tak nye, sebaya anak murid aku beb! tapi aku layankan gak

madi ni berasal dari famili x berapa kaya. dia buat 3 kerja untuk dapatkan upah terkumpul dalam rm900 (rm400 tolong jual ayam goreng kat pasar malam, rm10 sehari tolong jaga gerai makan lepas balik dari pasar, n tolong ayahnya di kedai makan pada sebelah pagi). boleh x korang tolong kira, bila dia rehat agaknya? ye, hampir xde.. tiap malam, dia balik pukul 3 pagi. pagi hantar adik ke sekolah pastu terus ke kedai..

aku rasa, aku jadi kagum dengan dia sebab kesabaran dia ni la. sangat bersungguh2..

pernah sekali, dia x hubungi aku 3 hari.. aku sangat risau.. dah nak kol dia dah (aku sangat berkira dalam bab kredit ok.. hehe) tapi xsempat. dia kol aku dulu. aku dapat tau, dia masuk hospital sebab pengsan.. dia kena penyakit darah rendah..

sejak dari tu, aku risaukan dia. dah la dia memang pandai buat suara manja dengan aku! tapi, disebabkan jadual dia yang terlalu sibuk, kami memang selalu xdapat nak berbalas sms.. masa aku sms, dia sibuk keje.. masa dia lapang, aku dah lena..

hurmm.. aku menaip cerita tentang madi dengan tersenyum.. tapi perenggan ni, mata aku bergenang balik.. dah lebih sebulan aku x dengar cerita dari madi.. aku dah try kol banyak kali, xde respon.. aku bercadang hantar surat kat dia.. tapi baru last week aku pos surat tu.. tapi masih xde kabar berita

aku mengadu pasal dia (dan hal2 lain) dalam diari.. tapi xtau nape, bila aku baca pasal dia, aku mesti menangis. aku ingat aku menangis tentang hal lain. tapi tadi aku sedar, aku menangis kerana madi.

malah, masa baca yasin tadi pon aku terganggu sebab teringat kat dia. terus aku menangis dengan beria. huhu.. rasanya, esok gak aku pos lagi 1 surat tanya apa kabar dia.. aku harap semuanya ok.. aku harap sangat.. aku xnak pape jadi kat dia..

tolong doakan yg madi ok ye? aku x pernah la susah hati camni.. aku harap, ni mainan perasaan aku je.. tolong ye? aku sayang madi nih.. xkira la sebagai adik, kawan, orang yg layak dikagumi.. aku sayang dia.. aku xnak hilang dia gitu je

ahh!! maaf la sebab bazirkan masa korang dengan entry nih

4 ulasan:

  1. dah lebih sebulan.. dia xpernah buat camni.. sms dan kol pon xleh.. cannot be reach.. xkan setiap masa kot?

    BalasPadam
  2. luahan..tak bazir apa-apa...nanti dia lapang dia calllah tu...phone dia hilang ke...

    air dibelah dengan kapak takkan putus

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama