KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 5 Februari 2010

anak tauke kantin..lagi!

minggu ni buat soalan percubaan kat SMK pdg tembak. dekat je dgn sekolah. patutnya buat berdua dgn kak borlena tapi mak mertua dia meninggal (innalillah..) dan dia terpaksa balik ke kampung. so, tinggal la aku terkontang kanting buat soalan.. huhu...

ada gak cikgu lain.. biasa la, cikgu MPVert dan cikgu2 ERT.. maybe sebab aku yg paling muda, atau sebab aku paling xgarang (ye ke? kat situ la kot. aku nak tengking sape kan?), maka, selalu la aku yang menjadi mangsa sakatan. err.. org lain pon selalu disakat. tp aku sering disakat utk 1 topik tetap - calon suami.. haha

kalau tahun lepas, masa kat smk puteri ampang, pn norlina suka sangat kenenkan aku dgn anak tauke kantin smk cheras (najib). tahun ni, mungkin sbb tahun baru, azam baru, maka, dia pon nak kenenkan aku dgn anak tauke kantin yg lain plak. anak tauke kantin smk pdg tembak le.. xkn sekolah aku plak kan?

yang bestnye, budak tu baru je 21.. aku ckp la bawah umur, xleh.. tp pn norlina gi tanya mcm2.. ada awek ke x.. dapat lak budak tu pon loyar buruk dan suka melayan.. ha kau, apa lagi...

so, maklumat yg pn norlina dah dapatkan utk aku:
nama: benjamin (err.. ye ke? aku x sure)
umur: 21.
awek: dah ada tapi bagus jugak kalau dia dapat mengumpul calon2nya.. (haha.. ko sama sengal dgn pn. norlina)
kerja: tolong ayah usahakan kantin..

so, bolehla dikatakan di sini, aku mmg akan sering dikenenkan dgn anak2 tauke kantin (adoi..).. tapi pn. Norlina tetap istiqamah nak kenen aku dgn najib (haha.. layan!!)

pape pon, aku lebih minat kat cikgu nsem yg pakai baju melayu lengkap (n blur gile bila buka bilik guru kanan dan mendapati bilik itu dipenuhi oleh perempuan yg dia x kenal). oh, so cute!! sape nama dia ek?

6 ulasan:

  1. tu bukan cikgu.. tu ustaz.. dia dah kawin cuti skolah baruni... haha

    BalasPadam
  2. haha.. saje nk potong stim kan? mmg kiut la muka blur dia tu. tp xberani nk ushar lama2.. dekat sgt.. kalau jauh, selamat dah..hehe

    BalasPadam
  3. ahaha... memang sengaja pun;p usha je la... kalo dia tnye nape tgk dia, ckp saje... menikmati keindahan ciptaan tuhan...

    BalasPadam
  4. hehe.. segan ah ding dong! masa tu cikgu2 senior lain ramai.. tp mmg dok puji dia depan sorang akak ni.. ah! kalau diri ini lelaki dan dia pompuan, dah kirim salam dah!

    BalasPadam
  5. frustnye!!! post lain ade gmbr.. scroll down igt ade gmbr budak kantin atau cikgu yg pemalu tu.. tp xde gmbo:(

    BalasPadam
  6. hehe.. dah name pon pemalu.. cane la nak tgkp gmbo budak tu kan? hehe... tp kalau ada can, nak tgkp gmbr cikgu yg kiut tu kot..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama