KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 8 Januari 2010

xsuka baca cerita cinta

aku xsuka baca cerita cinta. x kira la novel ke.. novel ke.. tah la.. rasanya, sebelum ni, aku suka je baca komik cinta tp, arini, komik pon aku x suka. sbb mood aku ke?

kenapa xsuka baca cerita cinta? well, klu korang baca novel cinta melayu, watak heroin dia, typical.. baik giler.. cun giler.. jadi rebutan.. hero pon hensem giler...

sesuatu yg aku xde.. adakah ini bermakna org x cun, x baik mcm aku ni xkn ada can dapat laki hensem dan baik?

tp, klu baca komik lak, biasanya heroin dia sgt byk kelemahan.. hero mmg best la.. pastu ada lak lg sorang yg minat dia... best gak.. sgt best hingga membuatkan aku rasa benci pada heroin sbb reject peminat dia tu.. sib baik kartun je kan?

tp aku suka baca cerita cinta yg simple.. 1 hero yg suka heroin.. xde byk2 pihak. sbb aku rasa aku paham perasaan pihak yg direject tu. aku rasa semua org paham la kot kan? sebab kita semua pernah melepas benda yg kita nk sgt... tp xtau la kalau org tu sgt hebat, semua bnda dia nak, dia dapat.

ahh.. kuat sangat aku pasang radio ni.. sampai semua kata hati aku tenggelam terus.. xtau nk kata apa lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama