KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 5 Januari 2010

1st day bersama pelajar form 4

6 period dgn form 4.. adoi.. 1st day masuk 6 period.. apa aku nk buat dgn dorang nih? dah la aku mmg xready pape.. nk amik inisiatif berkenalan dgn budak pon tidak.

lepas rehat, aku soh je dorang gi bengkel. ingatkan nk je suruh dorang bersihkan bengkel (dgn harapan, bengkel penuh dgn tahi tupai, lipas dan lain2 lagi) tapi aku kecewa sbb kak mas dah clearkan. dia kata, cuci alat je.. adeh.. alat byk sgt.. mmg xsempat.

gile ah 25 org.. meja bajet 24 je.. mana aku nk sumbat sorang ni? dan yg paling best, ramai plak x hadir. hampeh loo... xcukup ke 44 hari?

aku terangkan pasal subjek.. 38 amali.. exam senang.. aku garang.. aku suka gelar org.. kelas ni penat.. kalau xsuka sila keluar segera.. tp bebudak ni wat selamba aje.. ok.. aku nk tgk sampai bila korang bertahan (kenapa cikgu ni macam ada ciri2 xnak terima budak dalam kelas dia ek?)

nk buktikan amali sgt xbest dan penat, aku ckp kat dorang, "sila bawa pakaian yg sesuai, khamis kita buat tauhu manis.. kalau jadi awk makan, kalau x jadi pon saya nk awk makan.. hahahah". dorang masih buat muka maintain..

kelas ni, aku tgk gerak agak slow.. i mean, kalau jalan tu, kalau aku mungkin dah sepuluh langkah, dorang baru 2 langkah.. lama2 nnti ok la tu.. unless dia nk balik mlm...

cuma one thing for sure.. tiap thn aku dpt budak yg sgt bising mcm pasar.. nape? nape? aku ni dah la pencinta keamanan. kalau dorang bising, sape nk dgr jeritan aku? korang?

p/s: tiba balik kat meja, ada aturcara esok, slot dgn dorang. ah!!! giler.. lagi? xcukup ke dera aku td?
p/p/s: homework pertama hari ini : sifir 2-12.. hahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama