KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 20 Januari 2010

OST cinta 4F

kisahnye.. masa aku form 2, ramai budak2 pompuan ni dok mengarang cerita.. biasanya cerita cinta la..ada yg buat cerpen (cerita pendek).. ada cerana (cerita sederhana) dan ada tulis cerpan (cerita panjang)

kisahnye, aku ni plak jenis mudah terpengaruh..tp ada masalah tulisan huduh nak mampus. tp nk gak menulis.. sama la dgn kes skrg ni.. x pandai nk menarik perhatian org, tp ada hati nak berblog..

so, aku telah melantik 2 s/u untuk tolong aku. 1-nor idawati dan 2- salina. kerja mereka berdua ialah menulis semula cerita aku dalam buku yg aku dah lantik. tulisan mereka berdua ni mmg kategori cantik la... tanx u both kerana sudi menjadi s/u tanpa gaji.. aku juga ada menjemput seorang penulis jemputan- liza.. sebab aku sgt perlukan bantuan untuk menulis bahagian yg jiwang2 tu.. xreti nyah

kisah yg aku buat pula adalah kisah jiwang sengal (pengaruh kuat dr buku ahadiat akashah n company).. siyes.. kalau aku baca balik skrg, mesti aku geli geleman. sib baik la buku tu dah hilang..

kalau ada org yg bertanya cerita apa yg aku tulis, aku akn buat sinopsis dia.. kalau xde, aku malas nk cerita... pjg tu... 16 bab.. lagipon aku sebenarnye jez nak letak lirik lagu yg jadi OST cerpan aku tu... (sakan..)

k... enjoy...
=================================================

Tajuk: Salju Di Danau Rindu
Penyanyi: Mamat

Tak pernah ku kesal
Memilih dirimu
Biarpun pudar kelam masa silam
Bagiku kasih sayang satu anugerah
Tak ternilai olehku

Benarlah katamu hidup penuh pura
Tetapi tidak pada diri ini
Cintaku tulus suci lahir dari hati
Salju di danau rindu

Mengapakah sukar menyakinkan cinta
Yang terbiar layu disirami duka
Sedangkan diriku umpama pengemis
Mengharap kasihmu itu
Izinkanlah aku menyintaimu
Dan sesungguhnya cintaku satu...


tanx kengkawan.. korang memang best.. i love u girls.. guys aku x kwn.. huh! hehe..

2 ulasan:

  1. sy xnk sinopsis...sy nk full version...

    BalasPadam
  2. haha.. payah tu.. kena cari balik buku tu.. rasa mcm dah buang dah...

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama