KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 4 Januari 2010

1st day of school

huhu.. for the first time, aku gi sekolah kul 6.30pg. nape? sbb PK1 n pengetua kata mesti kat tapak perhimpunan b4 7.10pg.. tp hujan yg membuatkan aku lena tadi, telah membuatkan org ramai keluar gi keje awal. lom lagi ditambah dgn faktor mak ayah excited nk hantar ank gi sekolah.. sudahnya aku punch card kul 7.13.. tp lambat lak mula perhimpunan tu.. hampeh!! dah la, sbb nk cepat, aku telah menyondol kereta sorong dan seperti biasa, kereta sorong itu statik.. pandai aku pilih mangsa kemalangan.

siyes keje aku arini asik bercakap je.. sampai serak suara aku.. dah lama xbercakap mcm tadi.. tu belum ngaja lagi tuh.. uish... beria susun budak kat kelas, lantik itu, lantik ini.. suara aku jek.. pdhal, aku xtau apa yg aku bebelkan.. haha!!

budak2 aku lak, excited nak tau sape yg akan jadi junior dorang.. sibuk betul! tp dia bg alasan.. "kami nnti kena share alatan semua maa.. mau tau la, mereka itu jenis mcm mana..."... hehe.. logik.. logik.. makin pandai dorang bagi alasan thn ni..

tapi 1 yg aku suka. semua org kata aku dah kurus.. yeeha!!! ni yg bersemangat nk masa cepat berlalu ni.. biar 3 bulan segera. leh gi derma darah. kat sane nnti, boleh timbang berat.

huhu.. x ikhlas tul niat.. patut la hematoma je tangan nih!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama