KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 2 Januari 2010

somtam xde... kerabu mangga jek

baru balik dari makan kat luar. belanja famili sempena birthday ika (25/12), mak (2/1) dan oden (1/2). disebabkan aku x berapa berduit.. dan ayah aku x suka kami makan grand2, maka kami makan kat gerai kat bukit indah je

order tom yam campur 2, kailan ikan masin 1, kangkung belacan 1, ikan bawal 3 rasa 1, kerabu mangga, nasi dan air ikut selera. ok la... utk 6 org RM 50.70... sengkak gak perut aku tolong licinkan pinggan.

p/s: somtam xde... tp kerabu mangga tu ala2 somtam.. lepas gak mengidam aku.. huhu..
p/p/s: tgh dok tunggu mknn, nmpk lak has western food.. terbayang 'cheezy chicken chop' dia.. adeh.... sib baik la xde duit.. kalau x, order gak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama