KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 18 Januari 2010

terima kasih malaysia!

huhu... keterharuan ni...(ada ke perkataan tu?) kenapa? sbb aku telah ditegur oleh salah seorang pelawat blog.. kami saling xmengenali.. huhu.. berguna gak pingbox aku tu.. (cik oryza, aku tetap hargai ko ok?)

miss marmalade (pelawat blog itu) kata dia suka baca blog aku.. huhu.. ada gak org yg suka baca aku ngarut nih.. terima kasih ye.. siap dia cuba tenangkan aku lagi bila tau aku masih single.. aish.. malu la plak aku.. huhu..

anyway, sori la miss marmalade sbb x tunaikan arahan yg terakhir iaitu tulis dgn lebih baik lagi. nnti, bila idea dah dtg, saya tulis balik yg best2 k?

oleh itu, saya ingin mengambil kesempatan ini utk mengucapkan terima kasih kepada rakan2 dan para pelawat blog yg sudi mebaca segala karutan saya ini.. huhuhu...huwaaa.... terharu!!!

9 ulasan:

  1. owh!!! sungguh terharu diriku di mention kat sini... sob sob sob

    BalasPadam
  2. ohh... gedik!!! buat gaya manja macam shin chan! huhu

    BalasPadam
  3. haha.. mmg ada ciri2 shin chan di situ

    BalasPadam
  4. perghhhhhhhhhh
    imagination yang sungguh hebat!

    BalasPadam
  5. ye la.. ye la.. xnak shin chan eh? himawari (adik shin chan) bole?

    BalasPadam
  6. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama