KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 26 Januari 2010

indahnye petang ni..

hari yang memenatkan.. tp dengan hepinye, diakhiri dengan petang yg damai...

haha.. apa yg aku ngarut nih? well..

arini aku jadi penangkap budak utk bagi poin di garisan penamat utk 100 meter sukantara.. sambil2 tu, aku pon bersorak la untuk bendahara.harus la kan? rumah merah kesayanganku!

dari 7.45pg -10.40pg dok kat pdg.. terkinja2 menjerit2.. pastu aku curi tulang. jap ke pejabat, jap ke bilik guru kanan.. jap ke sana sini.. pastu aku gi kelas..

kul 12.20 aku mula ajar (kelas aku patut mula kul 10.30 ye tapi aku telah direlief hingga 11.50pg) bebudak tentang akta dan peraturan kerja n alam sekitar. kul 2.30, semuanya tamat.. penat oo.. kena cakap kuat2... kelajuan yg minimum.. dan berusaha nak bg budak2 kelas aku ni paham..

balik bilik guru, semua dah xde. aku tolong tutup air cond (jimat letrik sikit) pastu gi solat zohor.. kul 3 lebih, aku gi mesy (yg bermula pada 2.30ptg).. tgh2 meeting,aku dimaklumkan yang kami kena buat stok.. lagi??? adoi..

kul 4.30, aku dah bersiap nk balik. kerusi dah simpan. beg dah pakai (siyes aku xpenah cani).xnk stuck dlm jam.. tiba, PK2 kata, meeting sampai pukul 5. argh!!! terus aku duduk kat lantai. tensi.. malas nk amik kerusi balik.

ye... aku ditegur kerana register aku yg sgt teruk.. huhu.. sori PK HEM.. aku mmg lembab.. semua org tau.. tp org tetap bagi aku keje byk2 nape?

kul 5 meeting tamat. aku terus asar kat sekolah. mengenangkan keadaan aku yg agak lalok kerana makan ubat (ubat apa? hahaha).. lepas asar, aku balik. tgk jam dalam kul 5.20 ptg.. huhu... mesti jam teruk ni.. aku dah x larat dah nak hadap jam masa balik..

tp aku tabahkan hati.. 2 thn je lagi.. aku kena tahan 2 thn je.. pastu aku nk bercuti. aku juga ingatkan diri agar berusaha mendapatkan suami yg kaya supaya x yaha keje (haha.. boleh ke gitu?) aku juga amik keputusan, arini xnak cilok barisan.. xnak maki hamun org.. maklum la dah lalok.. perut pon lapar.. aku tekad nak lek je...

yang anehnye, masa kat star ampang, aku dapati, eh... indahnya perjalanan hari ini.. sangat lancar.. boleh dikatakan, mcm langsung x jam.. aku tgk jam.. eh, baru 20 minit aku atas jalan.. wa.. hepinya...

masa menuruni bukit di taman dagang, aku terpikir, indahnya perjalanan pulang aku arini.. terasa begitu lancar.. aku x sure sama ada perasaan damai ini disebabkan aku lalok, atau jalan yg x jam, atau hakikat yg aku dah rujuk balik dgn petronas setelah 2x aku isi minyak kereta aku dgn shell.. siyes.. sangat damai perjalanan itu.. kereta aku yg biasa merengek pon langsung x merengek petang ni..

indahnya petang ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama