KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 11 Januari 2010

baru aku ingat

skrg aku dah ingat balik nape aku pakai fon basic.. fon yg byk function ni, cepat betul kehabisan betri sebab:
1- ringtone dia
2- skrin warna dia
3- animasi dia

hurmm.. kejap je betri hp adik aku ni dah menyusut.. boring tul... tu belum amik kira aku yg blur bila terlalu byk function kat fon ni.. pening aku tgk interface dia. padahal hp nokia je.. uhuh...

akhir kata, hidup fon basic!

4 ulasan:

  1. xnak kate idop public fon ke?

    BalasPadam
  2. haha... nak kata gak tapi nnti kena berebut dgn murid kat sekolah.. tp plg respek telefon umah sebenarnye.. hehe

    BalasPadam
  3. tepon rumah mmg best.. tp ade org curi kabel kt rumah.. dh dekat 2 bln lebih kot kena curi.. tp org x ganti2 lagi:(

    BalasPadam
  4. uh..uh.. syahdu.. ingat lagi masa zaman sekola.. kalau dapat gayut.. perghh... mmg xnk lepas la fon tu.. masa kat u pon, ada kwn suka gayut, tepon fon umah je.. boleh bual lama2..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama