KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 27 Januari 2010

blogger yang mengutuk Islam

hurmm... kecoh isu blog hina sultan.. well, kalau baca betul2, dia x la menghina sultan.. cuma kata kerja yg dia guna tu xsesuai.. dia guna perkataan mampos utk describe kemangkatan sultan.. kalau ikutkan, kita guna perkataan mampos tu utk org cina mati gak dulu.. xjadi isu pon.. tp ye la.. bekas sultan johor tu harus dihormati kerana dia adalah raja.. penanung kepada rakyat..

tp, daripada org heboh dok tangkap aduka taruna tu, kan lebih baik kalau dorang tangkap penulis blog ini http://guttermalaysia.blogspot.com/ sebab penulis blog tu dengan directnye telah membuat pelbagai tuduhan yg lagi dasat.. dia kata sultan dan anaknya adalah perogol dan mcm2 lagi.. tp jangan la berharap nk jumpa lagi post tu.. dia dah delete siap2.. kalau korang leh korek kat google, silakan.. aku x reti..

aku teruskan baca post2 previous dari penulis blog yang bangang itu tadi.. hasilnya, aku menemui 2 post yang terang2 menghina Islam. huh1 siyes org ni patut ditangkap.. so, kalau ada org nk buat laporan polis pasal manusia bangang ini.. aku silakan.. sekali lagi aku bagi adress dia http://guttermalaysia.blogspot.com/

sebarkan k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama