KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 26 Januari 2010

bila expiry date anda?

(sori.. aku seram nak letak gambar jenazah)


2-3 menjak ni.. banyak tul laporan tentang org meninggal. sultan mangkat, bekas menteri meninggal.. well, sebenarnye ada je org yg meninggal.. setiap minit.. malah setiap saat mungkin.. aku x pasti.

tp, apabila kematian itu dah dilapor kat tv, siap tunjuk upacara pengebumian.. membuatkan aku terpikir... huhu.. cane agaknye ek bila tiba giliran aku nanti?

masa tgk pengebumian sulta johor, mak aku kata, " untung kan jadi raja? ramai org sembahyangkan. masa makcik mariani dulu pon ramai.. masa kita nnti?"

huhu.. siyes aku xde jawapan.. tp aku harap, ada la org yg akan sembahyangkan aku. paling koman sedekah al-fatihah kat aku..

aku belek badan.. check2 kalau ada tanda.. xjumpa.. argghh!!! cane aku nk tau bila expiry date aku kalau gini?tp bila pikir balik, manufacturing date aku pon aku xtau.. yg aku tau tarikh aku diedar je.. haha...

hurmm.. kalau aku dah meninggal nanti, tolong sedekah al-fatihah kat aku ye? halalkan la hutang yg mana aku x sempat bayar.. hurmm.. risau gak bila memikirkan amal aku yg xseberapa nih...

12 ulasan:

  1. poyooooooooooooooooooooooooooooo

    BalasPadam
  2. uiks! poyo ke? sape nih? nape x tulis nama? kan boleh tulis nama?

    BalasPadam
  3. perlu ke ? HAHA , suka hatilah nak tulis tak . :)

    BalasPadam
  4. aku xkata ko salah... cuma, klu ko guna nickname, sng sikit nk pggil ko.. tp klu ko xnk xpe.. ko dtg mengomel pon aku dah hepi dah.. tq..
    (ngaku je xtau.. aku xkn gelakkan ko ok) :p

    BalasPadam
  5. ape kauu merapek ? adehh . aku ad kate aku salah ke ? sebok na tawu name org nape ? urhh , tkpyh pgl2 laa . cehh ! tak suro kau pangeel pon :)

    tak gelakkan aku ke gelak ke , ade aku kesah ? HAHA

    BalasPadam
  6. hehe.. x kisah la.. terima kasih sebab masih sudi singgah...

    BalasPadam
  7. insaf aku bila ko cakap pasal ajal n maut....

    BalasPadam
  8. huhu.. xde la apa sgt pon aku tulis ni..

    BalasPadam
  9. terima kasih...=)

    susah payah ko cari blog dan tajuk ni utk komen kan? hehe

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama