KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 2 Januari 2010

sekarang ni..

ye.. at this moment...
1- tiba2 bulu roma aku meremang.. nape ek? siyes... aku try redakan pon, dia meremang balik.. aish...
2- aku tgk kat feedjit.. ada ke kota bharu kat perak? aku geog dapat 3 pon aku tau salah. saman feedjit ni karang
3-feedjit gak.. ada org cari tentang ise.. sape org tu?
4-teringin nk mkn somtam dan kerabu mangga.. adeh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama