KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 5 Januari 2010

aku dan cinta - BEBERAPA TANDA YANG AWAK TELAH JATUH CINTA

hari tu, ada la 1 hari, aku terasa syahdu sgt.. terkenang kat jejaka yg aku kenali sekian lama yg akhirnya telah menolak cintaku yg baru hendak bermula.. dah la lama baru rasa cintaku nak berputik.. dah ada putik, kena cantas lak. tu yg sedih giler tu... hingga aku terjumpa bait2 ayat di bawah...

"In life, ALLAH doesn't give you the person you want,
instead he gives you the person you need,
to love you,
hurt you
and teach you the real meaning of life"


pastu, aku belek lagi mesej aku.. jumpa lak email yg ni... dari saudara richie

BEBERAPA TANDA YANG AWAK TELAH JATUH CINTA

Dua perkara di atas merupakan satu maksud yang sama sebenarnya
iaitu C.I.N.T.A. Tak begitu? Baiklah awak, beberapa tanda awak
telah jatuh cinta kepada si dia adalah seperti berikut:

[+] Awak tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk mengawal kemarahan awak terhadapnya.
[+] Awak akan sentiasa merindui dia.
[+] Apabila berjalan dengan dia, awak akan berjalan dengan perlahan.
[+] Awak akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya.
[+] Apabila awak berfikir tentang dirinya, jantung awak akan berdegup pantas.
[+] Hanya dengan mendengar suaranya, awak akan tersenyum tanpa sebab.
[+] Dia sentiasa di fikiran awak.
[+] Apabila awak membaca email saya ini, pada masa yang sama awak terbayangkan si dia.

masa aku mula2 baca tajuk emel ni, aku dah risau.. sbb aku tau sape yg aku akan terbayang bila terbaca tanda2 yg dinyatakan..-dia...

tp, sangkaan aku meleset.. baca statement pertama, aku xterbayang sape2.. masuk statement ke2, aku dah terbayang 2 org.. statement ke3 jd 3 org.. masuk statement 4, dah 4 muka yg terbayang kat kotak pikiran aku.. sampai la habis.. berlegar2 kat otak aku muka 4 orang ni silih berganti.

aku pejam mata. geleng kepala. giler rumaizah ni!

4 ulasan:

  1. hahahhaa... kalo la tanda2 awak telah jatuh cinta tu ade 50, maka, 50 muka la yang akan muncul;p

    BalasPadam
  2. haha.. tau xpe.. sib baik sikit je tanda2 yg dia bagi.. xla kronik sgt penyakit ni

    BalasPadam
  3. maizah...banyak skandal ko ek?
    tu baru bape soalan..

    BalasPadam
  4. isk.. mana ada skandal.. teman tapi mesra jek.. aku kan cepat suka orang... hehehe

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama