KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 2 Januari 2010

nak somtam!!

td gi servis keta.. dah lama sgt x gi servis. aku mmg dah bajet, mesti byk yg xkena.. tp duit aku lak buat bajet sendiri..

siyes.. dalam bank aku ada rm1300 dan aku perlu keluarkan semua duit tu. utk byr duit kutu, servis kereta, masukkan duit kat akaun MPV.. uh.. uh.. siyes aku kena berjimat sampai hujung bulan ni.. klu xde duit, terpaksa cekau mana2.. masalahnya, mana?

gi bengkel, org tu gitau apa aku kena buat.. tu yg perlu. transmission, brek, servis... kira2, semuanya dalam rm500++ hampir rm600.. 2 lom campor pintu yg xnk turun, tail light yg dah retak, rim yg dented sikit (sikittt je). padahal aku berangan nk betulkan semua..

tp, apa boleh buat? gaji aku akn dtg adlh pd 25/1/2010.. cuba kira berapa hari lagi? haha.. aku tgh pikir, cane aku nk survive dgn minyak 1 tank tu selama 3 minggu.

lama aku dok kat bengkel tadi. sempat la tgk citer Barbie.. pastu blue dragon.. pastu bleach... sebenarnya aku harap dpt tgk detective conan.. tp citer lain lak yg muncul.. ahh!! layan!! bleach pon ok..

sampai 1 tahap, majalah pon aku dah xnk baca, citer pon aku xheran, wafer pon xberjaya redakan aku.. nape? nk somtam.. nak sgt.. aku tgk spark plug pikir somtam.. tgk tyr pikir som tam...

waaaaa!!! nk somtam!!!!!

3 ulasan:

  1. best kan? best kan? tu yg teringin tuh...

    tanx singgah..

    BalasPadam
  2. cik epal.. singgah blog awk, tapi terasa kerdil lak nak mengomen.. dasat tul follower dan komen awk dpt.. nk tulis katne pon dah xtau dah..

    anyway, tanx singgah..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama