KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 9 Januari 2010

bila cikgu2 smkpt bersukan- majulah sukan untuk negara

seperti yang aku jangkakan, LDP hari ni mmg best.. aku gi sekolah hari ni lagi awal dari hari2 biasa. haha.. dah la jalan x jem.. terlebey suda.. sampai sekolah, ramai gak yg dah ada.. cikgu2 smkpt ni mmg bagus.. aku je yg x punctual..

tapi cikgu2 yg ajar xsampai lagi.. so, kak ton la yg handle kami panaskan badan.. jgn tanya apa yg kitorang buat. mmg xsama dgn conductor kat depan. ni namanya panaskan badan secara syok sendiri. mmg berkesan..

pastu sarapan dulu. bihun goreng ok... sia2 bersenam. tp xnk la ketinggalan merasa masakan kantin kan?

cikgu dah sampai.. kitorang pecah kepada 2 group. 1 group gi belajar acara padang, 1 group acara balapan. pas rehat, tukar sesi..

group aku gi acara padang dulu. 3 acara; lontar peluru, lempar cakera dan rejam lembing. mmg best la cikgu yg ajar nih. dah la ajar satu2.. xcukup dgn tu, kitorang sorang2 dia soh try campak bnda dalam tgn.. (err.. peluru x cukup, pakai bola sofball ok..)

mmg seronok.. selama ni, cikgu2 ni suruh anak murid je.. dia xdpt peluang pon.. arini dapat peluang, apa lagi.. berebut2.. sekali setahun peluang nih.. aku? haha.. tgn paling pengkoh antara semua.. org campak ke depan, aku gi campak kat pokok.. tp pokok x sakit pon.. aku rasa, dia gelakkan je skil aku tuh..

abis je sesi, aku, kak anita n goh x puah hati lagi.. sambung sesi sendiri merejam lembing sesuka hati (jgn lakukan ini di rumah tanpa pengawasan pakar). saja suka2 sebab lembing paling senang kot.. haha... mmg membencikan.. kak anita dgn goh mmg tere.. dua2 berlumba2 rejam jauh2.. aku? err... mcm xcecah 1/3 jarak dorang pon.. benci la...

pastu, mkn lagi. nasi lemak ok.. jgn main2.. mmg nk kena sekeh la penganjur kali ni.. saje je.. cikgu2 yg melatih kami xmkn.. ye la.. mana leh bersenam dan makan. sia2..

10.30, sambung lg.. kali ni belajar berlari.. kasut kami masing2 dh mcm buaya.. berkaki ayam la.. sib baik kat dewan.. mula2, cikgu tunjuk kat kami cane nk drill pelajar utk larian.. mmg kelakar.. masing2 buat gaya yg tah pape.. aku je yg tere.. huhu.. (yo la tu!)

pas dril, buat kelenturan.. yeah.. kepakaran ni.. apa guna berkaki pendek kalau semua acara pgg kaki sambil berdiri aku xleh buat? malas aku nk explain. yg pastinya ni aktiviti kelenturan badan. korang bayangkan je la.. siap2 baring2 ok.. sekali tgk, mcm urutan siam pon ye gak.. tapi mmg best..

pas buat kelenturan, cikgu ajar cane nak buat pelepasan dari garisan permulaan larian dan cara pas baton.. banyak la bnda berguna kitorang dapat..

aku xtau bg acara balapn tapi masa buat acara padang, semua cikgu bising konon patut buat acara utk cikgu gak.. hahaha.. kalau markah kira dr penyertaan, mesti semua rumah markah penuh. kalau dari segi skil.. hurmm.. hurmm.. mmg aku xdpt la nk menyumbang markah. jadi tukang sorak je la..

best.. mmg best LDP arini.. aku suka gile.. balik rumah je, terus aku tido x hengat dunia.. tp mmg clear la kepala hotak.. lupa la segala tension minggu pertama sekolah.. lupa la tension minggu pertama dah buat LDP.. terima kasih kepada cikgu yang mengajar.. mmg best la. (sebenarnye semua cikgu2 sukan best.. sebab ajar cikgu2 gak kot)

ha, apa lagi? lari setempat sekarang! tinggi lagi lutut tu.. ok... laju lagi!!

1 ulasan:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama