KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 9 Mac 2010

Crazy For This Girl

tiba2 je teringat kat cerita Dawson Creek. padahal aku x tengok pon cerita tu.. dan lagu ni plak kalau x silap aku, adalah lagu tema drama tu.. enjoy!!

Crazy For This Girl
Evan & Jaron

She rolls the window down
And she
Talks over the sound
Of the cars that pass us by
And I don't know why
But she's changed my mind

Chorus:
Would you look at her
She looks at me
She's got me thinking about her constantly
But she don't know how I feel
And as she carries on without a doubt
I wonder if she's figured out
I'm crazy for this girl

She was the one to hold me
The night
The sky fell down
And what was I thinking when
The world didn't end
Why didn't I know what I know now

Chorus

Right now
Face to face
All my fears
Pushed aside
And right now
I'm ready to spend the rest of my life
With you

Chorus 2x

2 ulasan:

  1. dah lama tak ikut perkembangan lagu2....

    BalasPadam
  2. oh.. masih ikut.. tapi xtau la terkini atau x..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama