KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 18 Mac 2010

cadangan!! cadangan!! sape ada cadangan??!!!

malam tadi, masa aku nak tido, aku terpikir.. napa nama blog aku sangat panjang ek? bila hati terdetik, otak terfikir.. panjang gile..

pastu aku terpikir balik.. otak ke yg berfikir.. ke akal? binatang pon ada otak. tapi dia boleh berfikir x? tapi, kalau nak kata binatang ni x berfikir, mcm x patut lak.. kalau dia xleh fikir, xde la dia lari tiap kali dia nampak bahaya. kucing akan lintas sesuka hati, ayam xkan lari kalau nak ditangkap untuk disembelih, tikus xkan beria nak keluar dari perangkap tikus mak aku..

so, otak terfikir atau akal terfikir?

bila hati terdetik, akal terfikir.. tetap panjang.. mesti payah orang nak sebut. nape aku buat nama blog panjang2 ek? bingai!

so, persoalannya sekarang:
1 - adakah aku patut kekalkan nama blog aku nih?
2 - kalau patut ditukar, tolong bagi idea, nama apa yg best? tolong la bagi cadangan. adakah aku harus buat pertandingan?

cadangan!! cadangan!! sape ada cadangan??!!!

p/s: tah hape2 tah. patut sebelum tido, muhasabah diri sendiri. ni kecoh pikir pasal blog. haii...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama