KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 23 Mac 2010

blog-blog aku sebelum ni... (artifak)

dengan gatalnya, aku try cari kat google cikgu rumaizah.. ada nama aku la!!! huhu! so aku klik la.. dan aku didirectkan ke blog aku di myspace (blog dolu2..) huhu.. lain betul penulisan aku kat situ.. ni aku bagi link supaya korang leh baca dan bezakan aku dulu.. dan aku sekarang.. haha... recycle ke.. atau pelajaran sejarah?

* ni la blog aku kat myspace...

* ni plak blog aku yg pertama kat muka bumi.. blog kat friendster. lebih kurang sama je dengan isi kat blog myspace tu.. tapi banyak sikit la.. (banyak sebenarnya..)sebab aku takut myspace kata aku lebihkan friendster dari dia.. haha..(memang ye pun)

sebenarnya aku ada banyak sangat akaun sosial network ni.. tapi yg aktif gile2 fb la (sebab semua gi situ), friendster, aku try gak aktif tapi xde respon sangat la.. myspace lak, aku tengok ramai kanak2.. hehe.. segan la.. tapi ada gak lagi tegur budak2 kat situ.. ada yg dah jadi fotografer lagi.. i like..

so, kalau boring, gi la tengok2 kitab lama aku tadi.. hehe.. aku ada letakkan pon kat Tempat Aku Lepak

4 ulasan:

  1. iyo ko!!!
    gue dah delete akaun myspace...
    fs dah lama xjenguk..
    skrg hanya main game kat fb...
    sosial oh slaman sosial..

    BalasPadam
  2. wah... delete ke?? xsampai hati nk delete.. ada anak ikan kat situ. =p

    fs sekarang dah comel.. kaler hijau.. tapi tu la.. shout out sorang2.. xde prg balas..

    by the way, ms dgn fs dah mcm fb gak sebenarnye..

    BalasPadam
  3. haha.. akak kan baik org nye.. =p.. org ajak join, terima je.. xsampai hati nak tolak.. last2 x terurus..

    tu blog2 sebelum kenal blogger.com

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama