KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 18 Mac 2010

contest.. try la

aku cadang nak masuk tender pertandingan ni. hehe.. cuba nasib.. tapi aku gerenti, kalau cikgu firol masuk citer pasal ubern, mesti dia menang.

kuiz ni dianjurkan oleh baiz. harap2, dapat la.. saguhati pon jadik la.. (ada ke saguhati?)

p/s: try la.. ne tau.. rezeki..

========================================================

Hi semua!

Kali ni bme-hotperfume ingin menganjurkan satu contest... Yang mana contest ni bertajuk “aku & sesuatu”..erm macam best je tajuk ni..sebab tu la aku pilih tajuk ni..hehe..simple dan unik je word tue kan???hikhik..
Kalau korang nak taw ape tugasan yang perlu dilakukan lets read term and condition below..wah2..hancus bahasa..rojak2..biase la tue kan..hehehe..
Contest ini terbuka kepada semua blogger Malaysia…

contest


Syarat-syarat penyertaan:

  1. Mestilah mempunyai blog
  2. Jadi followers blog http://bme-hotperfumes.blogspot.com (x nak follow pon x pe..hikhik..tp lebih bagus lagi korang follow jela)
  3. SAPE yang join this contest bme-hotperfume akan jadi follower dorang..(dgn kerelaan hati..hehe)
  4. letakkan banner contest kat atas ni kat side bar blog anda
  5. Link kan blog ini dalam blog list korang
  6. buat 1 entry dengan tajuk "AKU & SESUATU".. wat entry about kisah gambar yang korang post kan tue.. contohnye pic anda bersama kucing or something yang anda sayang..lebih kurang cm tuh la..kalau boleh link kan terus ke blog http://bme-hotperfumes.blogspot.com
  7. Last sekali tinggalkan entry anda & url blog anda di comment box entry saya...


Hadiah-hadiah untuk pemenang:

1ST prize = (2 botol pek 30ml & 2 botol pek 5ml & 2 pek aroma therapy cone produk keluaran hot perfume)

2ND prize = (1 botol pek 30ml & 2 botol pek 5ml & 2 pek aroma therapy cone produk keluaran hot perfume)

3RD prize = (1 botol pek 30ml & 1 botol pek 5ml & 1 pek aroma therapy cone produk keluaran hot perfume)

*jenama perfume boleh dipilih sendiri

ANTARA HADIAH YANG MENANTI PEMENANG



Tarikh tutup : 31 march 2010..

Hope u all enjoy yaaaaaa…..

ps:/

-Criteria yang perlu ada dalam entry tue..cerita yang menarik, gambar yang dapat menarik perhatian bme-hotperfume..hikhik gambar tue x kisah la nak edit cm ner pon janji menarik..

-sebarkan la kepada kawan2…ajak dorang join…teringin jugak nak baca kisah2 menarik anda semua :)

-sebarang persoalan boleh bertanya di shout mix di atas..tq

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama