KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 20 Jun 2010

update diri ala2 mcm kat facebook. haha!!!


sepantas kilat, aku sudah menjadi ahli glitterati semula.. tq en. anif atas nasihat yang diberikan.. =)

esok dah isnin.. hai la.. kena sekolah dah.. 1st day sekolah, mesti jalan jem.. kenapa ek? stick je la ke jadual asal.. haish!!!

malasnya nak gi perhimpunan rasmi...

tadi try makanan korea. sedap gak.. tapi.. rabak RM16!! waaaa!!! tapi lepas ni, nak gak sekali sekala belanja diri sendiri lagi!

buat facial.. rabak RM50. halal la.. dah setahun x buat (ayat nak sedapkan hati)

sedang berusaha mencari suami yang kaya agar x perlu bekerja.. hahaha!!! (tolong jgn anggap siyes ok! aku nak org yg ada kembar seiras! dan alim! dan hensem.. dan.. oh.. d list never end!)

kenari masih belum mandi buih! esok kot. pas dah mandi, baru la tergamak nak hantar gi ACT.. tah nape, kuat betul kenari ni teguk minyak.. aish!!

bila gi ACT? lepas dah dapat gaji.. firasat mengatakan byk nak kena servis nih! aish..

soalan percubaan lagi 1-2 soalan kot x siap.. skema sekali.. xde mood nak buat kotak2 segala.. hai la!!

minit mesyuarat.. harem!! haha..

modul latihan.. ok la.. (pdhal x usik langsung!)

siyes!!! malas nak gi sekolah. boleh x bagi alasan mcm budak2 ni? (sakit perut, sakit kepala, senggugut, BANGUN LAMBAT, tertinggal bas...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama