KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 26 Jun 2010

tutup buku

aku selalu kata hidup aku bosan. aku selalu teringin menjadi watak dalam buku cerita. sama ada nama aku, atau ciri-ciri orang xsempurna mcm aku jadi watak dalam buku..

guess what? aku rasa, skrg aku dah membawa salah satu watak dalam buku cerita. masalahnya, watak aku bukan la heroin atau kawan baik heroin.

sebaliknya, aku telah menjadi watak antagonist. watak jahat. watak yg dibenci oleh semua. or at least menyampah.

aku sendiri x suka. aku nak tutup buku ni.

tolong beri aku kekuatan

3 ulasan:

  1. belajar mngenal diri kelak kan anda bahagia..temanku ^-^

    BalasPadam
  2. read it just for fun then =)

    BalasPadam
  3. uruchimaru: terimak asih.. aku akn ingat pesan itu..

    kenwooi: that's an interesting suggestion.. yup! maybe i took matters too hard

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama