KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 9 Jun 2010

nota cinta coffe-mate

huhu.. (asik start gini jek? ahh.. lantak la).. aku baru lepas (masih lagi actually) menonton drama pendek nota cinta yang coffemate buat.. skrg ni dah ada 2 episod.. kalau minat gi la tengok episod 1 dan episod 2 ni..

cerita episod 1 sangat sweet.. episod 2 sangat syahdu.. oh, episod lain aku x pasti lak cane..  berapa episod cerita ni pon aku x pasti. tapi agak menarik la gak.. aku sendiri x sabar2 nak tgk drama ni sampai habis.. lalala

heroin dia sangat comel ok.. suara pon comel.. aku try gak cari sape nama heroin tu, tapi x jumpa la plak. hero dia.. hurmm.. so-so la.. (maafkan aku kalau dia adalah artis terkenal dan anda minat dia.. aku xtau)

kalau ikutkan ada pertandingan untuk drama pendek ni. tapi aku mcm malas la nak masuk sbb aku tau aku xkan menang (sangat negative thinking ye? haha). kalau korang nak masuk pertandingan tu, gi la kat sini eh?

pape pon, enjoy cerita ni ye.. aku mmg suka citer2 pendek gini

p/s: aku dah try insert gambar sebab comel tapi disebabkan background aku hitam, x cantik lak jadinya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama