KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 17 Jun 2010

Build Your Legacy (Promot sebab terasa sangat berbaloi..)



' BUILD YOUR LEGACY '

- using CASIC formula by FAZRUL ISMAIL -
(TOTAL SUCCESS Training & Consultancy)
Tarikh: 19-20 JUN 2010
Tempat: DEWAN SEMINAR KOLEJ PENDETA ZAABA, UKM BANGI
Medium: BAHASA MELAYU
Harga Istimewa:
BAYARAN SEBELUM 15 JUN : Pelajar RM50 Pekerja RM80
BAYARAN SELEPAS 15 JUN : Pelajar RM70 Pekerja RM100

emel: zunnur7@gmail.com

sms: 013-9484200



==============================================


kepada semua yang berminat untuk mendalami kelebihan dan perkaitan al-fatihah dalam kehidupan, gi la kursus ni..

aku dah gi dulu.. mmg berbaloi!!

anda akan diajar tentang
1- terjemahan ayat dlm surah al fatihah..
2- 5 elemen dalam al-fatihah
3- macam mana nk apply 5 elemen al-fatihah dalam setiap aspek kehidupan..

kalau nk maklumat lanjut, sila klik SINI

kalau gi ramai2, maybe ada diskaun.. huhu.. kalau nk tanya direct kat penceramah pon boleh.. klik kat SINI ye.

p/s: aku suka ungkapan penceramah ni.. " saban hari kita terima pelbagai ujian dan cabaran.. sedikit demi sedikit diri kita decompose, sekali sekala kita kena ambil masa utk compose semula diri kita.. dengan kuliah keagamaan" (ok, aku ubah sikit statement dia.. aku ni cepat lupa orgnye)

p/p/s: kalau orang sanggup bayar beribu utk gi ESQ 165, nape x try gi BYL ni?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama