KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 6 Jun 2010

update di kala xde idea

akhirnya, cuti sekolah tiba jugak!! yeay! boleh la rehat lupakan segala kerja2 sekolah (walaupon hakikatnya esok aku kena gi sekolah buat amali dengan budak dan aku tgh kerisauan sebab aku terlupa nak beli coklat putih. aku juga risau coklat yang aku beli x cukup. adeh!)

hurmm... siyes aku perlukan cuti ni.. aku rasa sesak napas sangat kat sekolah 2-3 hari ni.. tah la xtau pe punca. kerja yg xpernah aku siapkan? hutang kerja yg berlambak? masalah sosial remaja2 bilik guru? tah, aku sendiri x pasti.

aku dah janji nak update blog dlm masa cuti ni tapi aku fail berbuat demikian 2 hari lepas.. sibuk? xde la. nama pon cuti kan. siyes.. aku hanya duduk dan tido dan menonton tv dan online (sambil menunggu putera idaman aku muncul. agak2nya, dari mana putera idaman aku leh muncul ek?)

banyak sebenarnya yang nak aku bebelkan kat blog ni... tentang perkara yang buat aku sesak.. tentang apa yg aku x puas hati.. tentang org yg aku nk tegur.. tapi payah sikit.. kenapa? aku takut org yg aku tegur itu terasa dan akhirnya bermusuh dgn aku. (ok, aku mmg pengecut! aku akui tu) tah la.. aku kena belajar lagi kot ilmu menegur org.. tapi siyes.. banyak tul benda yang aku nak komplenkan.. dan lepas tu aku harap ada la org yg akan sokong poin aku.. kalau x nak sokong dok diam2.. aku hanya nak org yg menyokong (tapi x tulis pon lagi apa benda nya kan?)

arghh!!! apa benda yg aku bebelkan ni? tah. aku mmg camni. bila dah byk sgt pikir, mula la x dapat susun maklumat dgn baik dlm otak.. selalu nak kena defrag baru ok kot?ok.. aku akan defrag lepas amali 2 hari ni..

11.45 malam.. hari ni 6/6/10.. sheila.. selamat menjadi 28 tahun!!! hahaha... oh.. bila difikirkan, dah 1 thn daripada tarikh aku gi china thn lepas.. tapi akumasih lagi x habiskan laporan lawatan aku tu.. baru cerita hari ke3.. ok, aku ada benda nk ditulis dalam entry aku dtg..

nape typo je ni? huhu.. sori la. paham2 kan je la ye? dah lama x menaip.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama