KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 20 Jun 2010

kini aku tidak glitterati lagi..

status glitterati aku dah ditarik balik oleh nuffnang. bila aku baca, dia kata puncanya ialah ada antara blog aku tu xde hit langsung. so, dia anggap mcm x menjalankan fungsi la..

huhu.. of course la xde hit.. blog2 yg lain tu adalah link semata2 sbb aku xnak semakkan blog aku dgn link2 sekalian (jgn kecik hati ye.. aku bukan kata korang punya link tu menyemak, tapi maksud aku, terlalu byk tulisan dalam 1 muka buat aku pening. lagipun, aku hepi dpt klik link korang kat page yg spesifik). aku ni x tahan tgk huruf banyak2 (walaupon aku suka membebel)

disebabkan aku bukan lagi ahli glitterati, maka aku dah xde hak ke atas Innit.. wa!! sedih.. walaupun Innit ni xde la berjasa sgt, tapi aku semcm dah biasa, buat entry je, report kat Innit.. wawawa!!!

bukan tu je, ada lagi la kot kelebihan lain yg aku x dapat dah (tp aku x berapa paham. so aku x kisah)

ok la.. saje nak ngadu. tiba2 aku teringat balik tujuan aku berblog.. nak membebel, bercerita, mencari kwn yg sejiwa yg suci baca bebelan aku. bukannya nak cari duit. insyaAllah gaji aku cukup.. amin!!

p/s: kalau dlm seminggu ni, aku xdpt glitterati balik, aku nak amik neobux la plak.. hahaha!!!

4 ulasan:

  1. weh,apa tu..gliteri pemende..innit tu apa lak..aku mmg fail nuffnang nye terms ni.hhuhu...

    BalasPadam
  2. hehe..

    glitterati adalah gelaran untuk member eksklusif nuffnang.. dia dapat kelebihan la berbanding ahli biasa..

    innit tu plak, gadget (hanya dapat kalau kita ni glitterati) untuk blogwalking. kita leh pomot entry kita.. ahli glitterati yg lain boleh dtg melawat kat blog kita..

    su pasan x yg ada gadget yg ada tulis sinopsis entry blog org lain kat penjuru blog? tu la widget innit

    kalau x paham gak, sori.. mmg x bape reti jugak nih... (dan rumaizah mmg merupakan cikgu paling x pandai menerang kat org)

    BalasPadam
  3. Tak penting la benda tu pun.. Jangan risau sangat.

    Yang penting tumpukan usaha untuk buat "entry" secara konsisten. :D

    Kalau ada banyak blog.. cuba kurangkan atau beri tumpuan pada yang paling ada potensi. Yang lain-lain tu.. keluarkan dari Nuffnang.

    BalasPadam
  4. hurm.. yup.. akn keluarkan yg lain tu.. bukan apa pon, sekadar link ke blog org.. gatal!! hehe...

    yup, blogging bukan untuk dpt duit sgt pun.. sekadar bercerita dgn kwn2.. =D

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama