KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 13 Mei 2010

sekadar bertanya.. (mode: tengah biru-biru)

1- anda sangat menyayangi seseorang itu hingga anda berharap, jika ajal yang memisahkan, biarlah..
a) anda yang pergi dahulu
b) dia yang pergi dahulu
kenapa?

2- jika anda ditakdirkan untuk berpisah dengan orang yang anda kasihi.. anda lebih rela untuk berpisah:
a) hidup
b) mati
kenapa?

3- jika anda berpisah hidup dengannya, anda lebih rela jika:
a) anda tinggalkan dia
b) dia tinggalkan anda
kenapa?

4- jika anda berpisah mati dengannya.. anda lebih rela jika kematiannya adalah:
a) pantas/ mengejut (contoh: kemalangan)
b) perlahan (sakit untuk sesuatu tempoh)
kenapa?

================================================

gambar dipau dari sini

bukan hendak mempertikaikan apa yang sudah ditetapkan olehNya untuk setiap kita. sekadar bertanya. ye, aku mmg selalu terfikirkan soalan yang pelik2..

teringat kat Ise... tolong sedekah al-fatihah padanya.. sedekahkan juga kepada semua umat terdahulu yang telah mengadapNya.. sedekahkan juga untukku..

6 ulasan:

  1. Segan nak jawab......kesetiaan lumrahnya terpendam di hati.

    Naluri cuma berkata AKU CINTAKAN KAMU.

    Kesetiaan cuma KAMU DAN AKU yang mengerti.

    Boleh jual but lirik lagu ni....hahaha, tp itu semuanya benar belaka.

    STAYTUNE

    BalasPadam
  2. daku pun jadi tertanya2 sendiri.huhu..

    BalasPadam
  3. dapat je jawapan, bgtau eh?

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama