KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 31 Julai 2009

Allahyarham Fairus Hisham bin Zainuddin..(Ise)


hurm... sheila..tanx sbb inform kat aku pasal ise.. aku sedih.. tapi xpe la.. sekurang2 nye aku tau tentang dia...

aku xkan lupa 1st time aku nampak dia..muka dia mmg baik..mmg 1st time tgk terus aku suka..sampaikan tandatangan dia yg aku kena amik tu pon, kalau leh, aku nak simpan..pada pendapat aku, tanda tangan dia lawa.. masa tu aku form 1 dan dia form 4.. jujur, aku meminati dia dulu masa zaman sekolah adalah kerana aku sangat kagum dengan dirinya. dan rasa kagum membawa kepada rasa hormat.. dan aku bangga menjadi d only admirer..sbb semua x kenal dia.

dia pengerusi BPPI.. sangat rendah diri.. xramai yg kenal dia kecuali kami AJK BPPI n kenalan tingkatan dia.. hinggalah bulan puasa tahun 1996, dia dikenali sbb tiap hari dia akan mengetuai nasyid dan selawat sepanjang bulan puasa. masa tu, ramai la pula yg minat dia.. aku mula rasa tenggelam. tapi aku tetap minat dia..

hujung tahun 1996, aku nak sangat bagi dia kad 'good luck' sempena peperiksaan SPM yg bakal dia hadapi. for the 1st time, aku pilih sendiri kad utk dia.. pada aku, tu la kad yg paling cantik yg pernah aku pilih.. tapi, kad tu x pernah sampai ke tangan dia. aku terlalu takut.. ye la.. aku form 2.. dia form 5.. aku xnk la dipanggil gatal..kalau xsilap aku, kad tu masih aku simpan hingga aku matrik.

masa aku form 3, result SPM keluar, dia dapat pelajar terbaik agama.. aku tertunggu2 bila masa dia nak amik result dia.. aku nak sangat tengok muka dia.. tapi xdapat..

masa dia amik hadiah utk pencapaian dia pon, aku x sempat tgk...

masa aku form 5, dia ada dtg lagi ke semsas.. masa tu ramai yg berpeluang selisih jalan dgn dia.. tapi bukan aku.. masa aku dapat tgk dia, masa tu dia dah naik motor meuju ke pagar sekolah. aku xkan lupa dia pakai baju kuning...

hahaha...gile ko rumaizah.. camtu sekali ko minat dia.. tapi takat tu je kegilaan aku. aku langsung x amik tau tentang dia pas sekolah. walaupon ada gak aku try cari kat fs...

dia mmg harus diminati ramai.. sangat la baik.. dia mmg x hensem tapi bila pandang muka dia, rasa tenang sangat. malah kalau korang nk tau betapa baiknye dia ni, korang leh baca komen dari kawan2 dia kat http://iium2000.multiply.com/video/item/28 dan http://kinhashim.blogspot.com/2007/07/sebuah-kisah-pilu.html.

takziah aku ucapkan kepada keluarga Allahyarham Fairus Hisham bin Zainuddin.. aku harap mereka semua dapat meneruskan hidup dengan tabah.. maaf post ni terlewat 2 tahun.. aku baru tahu siang tadi..

aku tetap berharap, masih ada lelaki seperti beliau di masa akan datang.. dan kalau la aku ditakdirkan bersuami, biar la dia baik seperti Allahyarham..


apa2 pon, marilah kita sedekahkan Al-Fatihah untuk Allahyarham Fairus Hisham Zainuddin dan semua roh umat islam.... Al-Fatihah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama