KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 29 Julai 2009

aku, facebook n mereka...(wakaka)

aku adalah antara manusia yg ada / join segala social network kat internet ni... ckp je.. fs, ms, fb, ringo, hi5, tagged, flixster... namakan je.. rasanye korang mesti jumpa aku kat semua tu.. tp aku x pernah kisah sgt.

dulu, masa muda2, gila jap fs.. pastu try balance dgn ms... ada lak tagged... kat situ aku jumpa dia yg comel..aiyok...

tp aku dulu plg xkisah dgn facebook..byk sgt application..buat aku pening..tp aku tgk kwn2 kat sekolah, sgt beria dgn facebook ni.. sheila pon kata dia suka facebook.. tp aku ttp xkisah sbb aku pening.

hinggalah baru2 ni, aku asik dpt mesej dari diyana (kwn matrik)..so, aku balas mesej dia n tulis la sikit2 kat wall aku..n aku try jwb kuiz n main application yg mudah..

pastu ada kwn citer dia menjejak kasih ex nye 15 thn lalu..aku jadi mcm kagum...so, td aku try.. aku taip la nama org yg aku nk sgt tgk muka dia... dengan nama yg betul, aku berjaya jumpa 3/4 org yg aku nk..dapat gak aku lepas rindu...cuma sorang aku x jumpa...ise...

pekabo dia ek? saje nk tau update terkini dia....kalau la dia ada facebook..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama