KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 21 Mei 2010

tag - update diri anda..

tag ini aku dapat dari fazdarazat (su) n cik oryza.. huhu.. try la.. tapi jawapan aku adalah skema.. terima je ye..


1- Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
marah masa tu gak. tp dia xde kat situ kan? haha.. tah, biasanya aku cool je (ok, aku x pernah kena tikam)

2- 6 orang di hati anda?
 6 terlalu sedikit. famili aku je dah 5.. atuk nenek aku lagi.. pakcik dan makcik aku lagi.. budak2 aku yg sengal tu lagi.. kawan2..

3- Anda rasa anda comel?
ye. sheila suruh aku konfiden.. haha.. ok.. aku tipu. aku x comel

4- Single or taken?
single. sila kenalkan saya kepada rakan2 anda ye

5- Blog yang anda suka?
huhuhu.. byk.. terutamanya yg aku link...

6- Adakah bilik anda kemas setiap hari?
yup.. belah org lain.

7- Lagu terakhir yang anda dengar?
tgh dgr MP3.. skrg lagu Mungkin Nanti

8- Last text message?
tah.. dari maxis.. pasal rasionalisasikan subsidi? apa tah.

9- Last phone call?
ptg tadi.. org tu nak suruh aku test kesihatan tp aku tgh drive.. suruh call balik, dia x call lak.. kecewa!

10- Hari terakhir anda menangis?
baru kejap tadi

11- List lima color favorite anda?
aku ni tamak.. leh x jangan kedekut sangat? aku suka semua yang cantik

12- Orang terakhir anda ber-YM?
en. saufi

13- Game paling anda suka?
freecell

14- Anda minat MCR?
su kata my chemical romance.. tak

15- Apa perasaan anda jawab tag ni?
perasaan berbunga2 riang.. =) tq..

Tag lagi 10 orang
mie, saufi, jijan dan 7 orang lain.. sape yg baca, sila buat ok?


mcm ni la keadaan aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama