KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 22 Mei 2010

cikgu x perlu ambil lesen.. yeay!!

yeay!!!

kak dila yang bagitau tadi.. pastu dengar sendiri kat dalam berita terkini pukul 4.00. menteri pendidikan sendiri yang cakap.. terima kasih TPM..
comel giler kan smiley ini?

huhu.. ramai gak yang singgah ke blog aku ni sebab isu tu.. wah!! lepas ni, kena la selalu2 aku tulis isu2 semasa gitu yek?  tengok la kalau rajin. aku ni bukan tere sangat ulas isu semasa. sebab tu x jadi wartawan atau guru BM. karangan pendapat pun mmg bukan kepakaran aku dari dulu.

sekali lagi, terima kasih TPM

2 ulasan:

  1. ha ah smiley tu sgt comel..hik3...

    BalasPadam
  2. kan.. masa tengok tu, terus jatuh cinta..

    lalala...

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama