KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 3 Julai 2010

cinta terakhir - aiman (OST drama ilusi)

sebelum aku tulis lebih panjang, aku nak buat penafian dulu.. aku x minat Diana Rafar. plz.. aku sgt x minat dia. tp aku tertengok lak 2 drama lakonan dia (nenek kebaya dan yg terkini Ilusi)n dlm citer tu dia agak psiko

mula2 aku x tengok pon ilusi ni. rasa mcm sengal2 je dramanya leh nampak masa depanla segala bagai (ok, aku jeles! kelebihan tu buat dia jadi mcm super hero) tp bila hero (shahril)dah mati rasa macam menarik lak. sapekah pembunuhnya? apakah motifnya? aish.. mencabar sudut detektif dalam hati aku.. (wawawawa)

aku mmg suka azhar sulaiman (walaupun dlm citer tu dia agak psiko) dan bawa watak bapak (ok la.. dia pon dah 40 thn). pastu aku suka lak dengan hero dia yg dah mati Shahril (Ryzal Jaafar) dan of course Rizal (Ashraf Muslim- sape x minat dia?? aish...)

aku mmg dah lama minat ashraf muslim. jangan tanya kenapa. perasaan x perlukan sebab (nape hampeh gile ayat aku arini?) tapi bila aku tgk muka ryzal jaafar, aku jadi cair jap.. wajah dia SEMASA BERMISAI buat aku teringat kat arwah ise jap..

al-fatihah utk beliau..

ok.. selamat menonton drama tu..

p/s: cis! aku telah terkeluar dari landasan sebenar entry ni.. aku sebenarnya nak bagi lirik lagu cinta terakhir. lagu ni la yg dimainkan pada akhir cerita... penyanyi dia aiman (akademi nasyid).. so, enjoy ya!

======================================================
Tajuk: Cinta Terakhir
Lagu/Lirik: Hafiz Hamidun
Artis: Aiman

Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan cinta kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

C/o:

Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya takdir dari Tuhan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama