KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 1 Julai 2010

hati.. kertas.. renyuk.. recycle..

yup! aku baran... yup! aku cepat sentap.. yup! aku loud..

tp, bila hal tu berkaitan dgn 1 sudut terpencil dlm hati aku, aku biasanya akn tersenyum pada org tu.. walaupun rasa sakit.. tapi, kertas yg dah renyuk, tetap ada kesan renyuk walaupun selepas diseterika kan?

soalannya, adakah dia betul2 xsedar yg dia buat aku tersenyum pahit? atau dia saje je suka2 main renyuk kertas sbb dia ada printer laser jet yg boleh kembalikan semula ketegangan kertas?

p/s: lain kali, klu takat nk print benda yg x formal or xperlu hantar kat bos, tolong la guna kertas recycle.. bukan berkira tapi nak harap korang tanam pokok mmg xkan berlaku la kan?

4 ulasan:

  1. hati remuk bleh pkai printer laser jet jgak ke kalu nk tegangkan balik?..hahahaha

    BalasPadam
  2. huhu.. kalau hati tu leh dikeluarkan dr badan, leh la try kot.. tp hati tu xleh kuar la...

    BalasPadam
  3. belahlah dada,ambillah hati..hahaha

    BalasPadam
  4. masukkan dalam printer.. =p

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama