KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 22 Julai 2010

cerita hari ini... kalau korang minat aku, korang mesti baca (adakah?)

aku tgh kagum dengan diri aku.. semalam aku tido awal.. lagi.. pas maghrib terus buumm!!! melupakan buat sementara keje2 yg berlambak dan x siap.. uh..uh.. x sengaja ok..

aku terbangun pon, sbb aku mimpi mak aku marah sbb x solat zohor.. bila dah bangun, aku baru ingat yang aku lom isyak lagi. sekali lagi.. aku x sengaja... mata aku sedikit kabur.. ahh!!! x tanggal kanta lekap rupanya... try tanggalkan. xleh.. mata terlalu kering. (en. saufi, bagaimana anda boleh x tanggalkan kanta lekap selama 1 bulan? sangat kering mata ini ok?? xselesa. aku menjadi sepet)

so, aku proceed la pakai kanta lekap ni ke sekolah.. ye.. belom tanggal lagi. jap lagi tanggal la ni... tengah tunggu air mata banyak.. huhu

sampai sekolah, rupanya ada perjumpaan ketua panitia. pemantau dari PPK nak datang next week. nak tgk semua fail. apakah? xde keje la tu kat putrajaya.. aku cuak. selama ni aku leh buat selamba sbb org selalu lupa subjek aku.. tp PPK ni.. aish.. dia yg set up bengkel, mungkin x dia lupa kat bengkel aku? mungkin x?
so, bermula la sesi struggle siapkan keje yang mana satu objektif pon x trcapai.. kenapa? sbb banyak sgt ok.. aku xnak explain lagi..

aku akan cuba utk stay up mlm ni (mungkinkah?) nak lengkapkan 14 fail.. 2 minit mesyuarat.. bla.. bla.. bla.. xnak cerita..

tahun depan xnak jadi KP la.. boleh x? tp 1st sekali, aku kena la cari cikgu lain utk jadi co-teacher dgn aku.. hurmm... tolong la dtg sorang.. aku akan latih dia menjadi KP yang bagus.. (bolehkah?) dan berharap dia leh ganti aku (of course jauh lagi baik dr aku)

siyes.. aku bukan cikgu yang baik.. apatah lagi KP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama