KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 27 Julai 2010

SERABUT!!!! TAK NAK!!!

kenapa aku terasa seperti ada org terasa hati dgn aku? hurmm.... tolong la jangan marah ok.. biar aku je yg marah.. org lain jangan marah, jgn merajuk, jgn terasa hati.. huhu..

===========================================

igt x yg aku kata aku xsuka ditelangkaikan? x ingat? bukan x ingat kn??? tp x baca.. klu nk baca, gi SINI..

ok.. lanjutan dr kisah hari itu..

tadi, pn. norlina telah mengepit aku dan mencubit2 pipi aku di khalayak budak2 aku di karnival MPV.. dia cakap kat aku, yg mamat itu bercadang nk jumpa aku.. ini detail2 perjumpaan kami:
1- maybe jumpa mlm (siang kami terpaksa bekerja untuk mencari sesuap nasi.. huhu..)
2- jumpa di kedai makan yang berhampiran dengan tempat aku tinggal (dia tinggal jauh.. so, xpe, biar dia yg dtg kepada aku.. tu ayat Pn. Norlina ok??)
3- dia yang akan belanja (of course.. laki kn?)
4- jumpa sebelum bulan puasa (maybe dia x pernah tinggal terawikh. alhamdulillah)
dan ini adalah detail yg paling aku xleh belah...
5- perjumpaan itu akan dihadiri oleh:
i) dia
ii) aku
iii) pn. norlina
iv) suami pn. norlina (peg kat JPWP ok??)
v) azrul (motif??)
vi) isteri Azrul..

ok.. boleh x korang bayangkan situasi pelik itu? keluar ber6.. 2 org yg hampir sebaya dgn mak ayah aku tp bukan mak ayah aku.. 2 org yg maybe tua sikit atau sebaya dengan aku.. dan kami berdua..

agak2nya, cane keadaan tu? mcm mana aku nak menyembang? apa yg kami nak sembangkan? apa yg aku nak tanya dia? nape ramai sangat? aduh... kalau kami ber2 je, mmg aku akan ajak kwn aku teman la...tu biasa.. tp bila dah ada ramai teman gini.. aish... aish!!

xnak! boleh x? malu!

8 ulasan:

  1. sile pastikan pki spek mata hitam..!

    BalasPadam
  2. kerna dri segi psikologinye org yg berspek mata mampu menarik perhatian org sungguhpun si pmkinye pemalu..

    BalasPadam
  3. uh..uh.. gitu.. hehe.. pakai spek hitam waktu mlm? aish.. tah la.. x berniat nk tarik perhatian sesapa

    BalasPadam
  4. alhamdulillah..bagusnye punye sahabat yg mcm tu...bagus tu mai oii...dari jumpe berdua atau bertiga jer...diorg yg lebih tua tu akan mulakan perbualan and so on...so tk la awkward sgt...motif azrul n his wife tu? tk tau...may be nk menolong kot...kalau jd dpt gak pahala sikit2...maybe akak bleh g teman gak kot...biar ramai...hehehe....oki??
    nk jgk pahala skit2...:D
    pepeun solat istikarah byk2...minta diberi petunjuk...insya'allah...buang sikit malu tu...(ehem sedap nasiht org..dr aku pun single lg..: tp mai dh ada org yg nak..ape lagi...teruskan...if u quit u will always wonder??
    salam sayang xoxo zuryn yahya.com :D

    BalasPadam
  5. haha.. tq kak zuryn.. nk saham sekalik ye? jom! mana tau.. hehehe

    BalasPadam
  6. bila nk jumpa cik mai?
    nanti story mory aa?

    BalasPadam
  7. muahaha.. aku xtau lagi bila nk jumpa. aku harap mereka semua bz setiap hari.. rasa mcm.. huhuhu

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama