KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 28 Julai 2010

milik siapa hati ini

tajuk tipikal drama dan novel melayu.. aku masih ingat masa kecik2 dulu aku pernah baca novel dengan tajuk ini.. siyes aku suka... sangat suka.. aku siap ingat watak utama dia.. sofea, fauzi dan lokman.. huhu.. kisah cinta 3 segi pelajar form6.. perghh.. nape aku suka? sebab kisah cinta xbyk.. tp byk isu yg dia cerita.. pasal xde air kat asrama.. masalah dewan makan.. huhu.. dan cinta.. haha

tiba ada lak drama dengan tajuk yg sama.. mak aku la ni yg ajar.. cite tu tayang tiap ahad kat tv2.. dah la siarkan 1 kali je seminggu.. punya la azab nk tunggu sambungan.. dah la 26 episod.. huhu.. so, amik masa setengah tahun nak abiskan tgk cite ni.. haha



pelakon dia mmg comel.. intan azura.. aku minat dia dr dulu lagi.. dia ni mcm x tua2 kan?

ok la cite dia..
heroin ada pakwe.. pakwe dia dihantar ke tempat lain.. mereka terpisah.. bos heroin minat heroin. heroin xtau.. dalam masa yg sama, kwn adik heroin suka kat heroin.. so, selepas itu ini.. bla3.. ok, heroin pon jadi dgn kwn si adik.. tp ex-bf merajuk la konon.. nk jumpa for the last time kat KLIA..

on the way gi KLIA, accident.. heroin koma dan hilang ingatan.. pakwe muda dia cacat.. so, bila heroin sedar, exbf dia claim yg dorang couple dh nk kawin.. yg si cacat menyorok... tp last2.. semuanya tergantung...

sungguh angin ok bila tgk kesudahan begitu! dah la lama mengikut.. tiba2 semua melepas.. ada ke patut? aish.. membazir je...

tp, bila pikir balik, maybe penulis skrip nk buat drama yg nmpk real.. dan dlm dunia real, mmg lebih kurang gitu la... xbyk yg happy ending.. byk yg sad ending... sehinggalah org itu bertemu dgn jodohnya... baru la dapat ending yang seronok... betul x?

p/s: hidup aku sangat happy!

3 ulasan:

  1. lida: jadi apa ending nye...

    BalasPadam
  2. endingnye:

    jaz cacat, jadi dia menyorok dari heroin (sape nama heroin? lupa)

    heroin hilang ingatan.. pakwe lama dia (tony eusoff) ngaku dorang nak kawin.. dia baik la dengan laki tu tapi masih belum dapat terima lebih dr teman.. walaupun tony eusoff lamar, dia tetap tolak. dia kata macam ada rindu untuk seseorang.

    aliya (makwe adik heroin) meninggal dalam kemalangan.

    ex-wife adik dia kawin dgn bespren adik dia yg suka kat aliya.

    tu je...

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama