KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 30 Julai 2010

argh!!!! malu gile!!!!

kadang2 aku rasa hisup ini sangat kelakar.. korang x rasa camtu? huhu.. igt x aku serabut yg aku nk ditelangkaikan aritu? x ingat lagi? baru berapa hari ok.. tu la.. dah pesan jgn makan asam.. maggi.. degil.. kan dah pelupa..

ok.. dipendekkan cerita, atas nasihat akak2 kat sekolah, aku minta no telefon mamat itu dari pn. norlina. alasan aku adalah untuk berkenalan dengan dia terlebih dulu sebelum berjumpa agar kami x keseganan nanti.. dipendekkan cerita, aku dapat la no dia...

so, semalam aku amik keputusan utk sms dia.. so, ini adalah sedutan sms kami berdua...

aku: salam.. maaf mengganggu... saya rumaizah
dia: w'salam.. ye kenapa?
aku: saya minta no awak dr pn. norlina.. huhu..
dia: oh ye.. tau..tau.. nape nak order makanan ke? maaf ye, saya tgh drive ni..
aku: oh, xpe la.. teruskan memandu ye...

ok.. siyes shit aku malu gile.. aku terus terpikir, betul ke pn norlina pomot aku kat mamat nih? mcm x je.. sudahnya skrg ni, aku lak yg nampak beria.. adoii.. malu gile seh.. aku tergolek2 gelakkan diri aku...

aku cite benda ni kat akak2 sekalian di sekolah.. mereka pon bantai gelakkan aku.. tapi mereka kata, 
 "ok gak tu.. nanti kita buat la pot luck, tempah dari dia.. leh kita kenal dia yg mana.. lagipun leh la kita kenakan dia balik.. ada 2. sama ada sebelum puasa atau lepas raya.."
perghh.. planning xleh blah ah kwn2 aku nih..


tu update terkini aku dan mamat itu.. aku xde la sms dia lagi. kalau ditakdirkan cite kami lebih panjang, mungkin:
1- dia pula akan sms aku nk tanya jadi x nak order makanan.. atau 
2- pn norlina gitau dia aku minta no.. atau
3- aku betul2 akan order mknn dr dia

kalau x, maaf la sebab ni je la kisah plg kelakar yg aku ada buat masa nih.. hehe

frust? x.. aku dah lama perlukan sesuatu yg boleh buat aku gelak sakan. dan insiden ni mmg berjaya wat aku gelak.. aku happy.. (of course la.. bercampur malu)

argh!!!! malu gile!!!

2 ulasan:

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama