KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 16 Mac 2011

Pasrah - Ena

Semalam aku letak lirik Salam Untuk Kekasih kan? Ha.. ni lagi 1 lagu yang aku suka masa sekolah dulu. Masa tingkatan 2 juga kalau tak silap aku. Jangan tanya aku kenapa aku suka lagu ni. aku juga sedikit pelik (tapi bila mengenangkan betapa aku seorang yang jiwang semasa tingkatan 2, takdelah pelik sangat.. ngee)

Eh, aku dah beritahu tak yang masa sekolah dulu aku ada buku yang kumpul lirik lagu? Mungkin sebab tu la kot aku menjadi agak sawan dengan semua lagu yang berkumandang kat radio. Dan disebabkan tiba-tiba aku nak mengimbau masa silam, korang semua terpaksa pasrah la kalau tiba-tiba blog aku ni penuh dengan lirik.. hehe..

so, enjoy the lyric k? (macam nak tulis entry lain lak lepas ni)

Artis: Ena
Tajuk: Pasrah
Dalam pasarah ku mencari
Jawapan yang ku tak pasti
Antara kau dan diri ku kasih
Bagaimanakah kesudahannya

Telah cuba ku fahami
Perasaan juga hati mu
Namun tiada pernah kau sedari
Pengorbanan ku selama ini

Mungkinkah cinta ku ini
Hanya untuk seketika
Atau mungkin untuk selamanya
Ku yakinkan diri ini
Rindu tak bertukar benci
Pasrah ku menanti jawapannya

Ternyata kita bedua
Harus saling mengenali
Lenyapkan keraguan dan resah
Agar bahagia digapai bersama

2 ulasan:

  1. lagu ni jadi igauan aku.. aku dok pk.. sape la nyanyi.. rupenye ena.. haha

    BalasPadam
  2. uik? igauan? mesti lega lepas dah tau sape nyanyi kan? hehe..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama