KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 3 April 2010

teringat balik 6 - undo

masa ni cuti sem. mak cadangkan la aku keje kat opis dia.. masukkan data banci.. dapat la duit sikit..

disebabkan aku baru lagi masuk ke bidang memasukkan data (sebelum tu aku cuma buka stapler dan susun borang), aku banyak la lakukan kesilapan..

aku: alamak! akak! saya dah tersalah masuk maklumat.. tapi saya dah klik enter dah.. cane ni?
kak Y: ala.. ko undur je la..
aku: undur? cane?
kak Y: ala.. ko klik je la undur.. dia pergi la balik borang tadi..

aku pun, cari la butang undur tu.. habis 1 window aku teroka, x jumpa gak. last2 aku give up, aku gi kat komputer akak tu..

aku: akak, mana butang tu?
kak Y: ala.. tu pun ko x jumpa.. ni ha...

kata kak Y sambil menunjukkan butang UNDO dengan pointer mousenya...

8 ulasan:

  1. ahahahah... gelak golek2... dulu masa kecik sy sebut undur jugak.. nasib baik ayah betulkan.. ala UNDO angan UNDUR kan maksudnye lebih kurang aje;p

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. :D Nasib baik UNDUR.. kalau dia cakap GOSTAN amacam?

    BalasPadam
  4. cik oryza: tu la pasal.. kalau nk off pun, dengan bakunye, shut down..

    anif: kalau dia kata gostan, tobat saya gi cari keta, gostan kot? hehe

    BalasPadam
  5. undo undo...
    jangan tak undo..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama